Gå til innhold

Noen erfaringer med denne klokken?


Anbefalte innlegg

Noen som har brukt denne før?

https://www.komplett.no/product/1161812/mobiler-klokker/smartklokker/huawei-band-4-pro-aktivitetsarmbaand-sort?gclid=Cj0KCQiAlsv_BRDtARIsAHMGVSa8dJuc69Cpw42yLO-zGDgHZNVhcuV2gPnkVAQaNYHNWkNOY7kAMtcaAlqXEALw_wcB&gclsrc=aw.ds#

Skal primært brukes til å overvåke puls på jobben og under søvn, tar gjerne i mot tips om andre klokker i dette prissegmentet. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dubious skrev (39 minutter siden):

Problemet med slike klokker er at de må lades hele tiden, og en gang jeg tok av klokken for lading, så kom den ikke på igjen, og det var mange måneder siden

Kjedelig det da, får håpe at viss det skjer, så skjer det innen reklamasjonsfristen.

Tror nok at det blir Huaweien, da den i følge spesikasjoner og tester har bedre og flere sensorer som er hovedpoenget mitt med å kjøpe en sånn klokke. 

Lenke til kommentar
On 1/5/2021 at 1:39 PM, Malmern said:

Fordeler / ulemper med Fitbit kontra Huawei sin?

Jeg liker best klokker som ikke må kobles mot spesielle mobiltelefoner for å få full funksjonalitet. Jeg bruker derfor Garmin og Fitbit. Nå har jeg en Fitbit Ionic, og den holder 5-6 dager på en lading med vanlig bruk. Jeg har ikke SpO2 aktivert, men alt av logging og varsler er på. Dersom jeg trener mye med GPS aktivert, må den lades oftere.

Hvilke funksjoner har du behov for? GPS? Betaling med klokken (min favorittfunksjon, funker uten mobil)? Musikk? 

Lenke til kommentar
zanta skrev (3 timer siden):

Jeg liker best klokker som ikke må kobles mot spesielle mobiltelefoner for å få full funksjonalitet. Jeg bruker derfor Garmin og Fitbit. Nå har jeg en Fitbit Ionic, og den holder 5-6 dager på en lading med vanlig bruk. Jeg har ikke SpO2 aktivert, men alt av logging og varsler er på. Dersom jeg trener mye med GPS aktivert, må den lades oftere.

Hvilke funksjoner har du behov for? GPS? Betaling med klokken (min favorittfunksjon, funker uten mobil)? Musikk? 

I all hovedsak måling av puls.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
unik42 skrev (På 5.1.2021 den 18.33):

Ikke annet enn at mor mi har en Fitbit og hun er veldig fornøyd med den. Om Huawei klokka er som øvrige Huawei telefoner er den ok, bare ikke like bra som konkurrentene (har eid to Huaweier og aldri mer).

Vel, det er vel en veldig subjektiv mening. Hatt syv Huawei telefoner og har, og benytter, to klokker. watch GT og GT2. Knallbra klokker og knallgode telefoner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...