Gå til innhold

Slik virker koronavaksinene: Utnytter kroppens eget maskineri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mrxx skrev (3 timer siden):

Nei, det kan ikke avkreftes. Men at dødsfallene har sammenheng med at de fikk vaksinen kan avkreftes.

På samme måte som at begge parter må få uttale seg i en rettsak, for at dommeren kan avgi en rettferdig dom, må også kritikerne høres i denne saken. Blir veldig skeptisk når saklig kritikk blir møtt med angrep i stedet for motargumenter, eller sensurering fra media. Siden jeg ønsker sannheten vil jeg at kritikere som tar feil rettes med faktaopplysninger. Fint da om du eller noen andre kan berolige det norske folk med opplysninger som viser faktafeil i dette eksempelet. For det kan jo være at hun ikke er død, eller døde av noe annet.

Søk på bitchut:     TIFFANY PONTES DOVER FAINTS IN 17 MINS, DEAD IN 10 HOURS [2020-12-24] (VIDEO)  

eller prøv denne linken.

https://www.bitchute.com/video/wp0t98QtmUEl/  

Lenke til kommentar
18 hours ago, Øystein Rødstøl said:

Søk på bitchut:     TIFFANY PONTES DOVER FAINTS IN 17 MINS, DEAD IN 10 HOURS [2020-12-24] (VIDEO)  

eller prøv denne linken.

https://www.bitchute.com/video/wp0t98QtmUEl/

https://en.wikipedia.org/wiki/BitChute

Quote

BitChute is a video hosting service known for accommodating far-right individuals and conspiracy theorists, and for hosting hateful material.[a] The platform was created in 2017 to allow video uploaders to avoid content rules enforcement on YouTube,[13] and some creators who have been banned from YouTube or had their channels barred from receiving advertising revenue ("demonetized") have migrated to BitChute.[1]

Min utheving

Endret av trikola
Lenke til kommentar

En liten faktaopplysning ang. dødsfall ifm. vaksinering; når man får f.eks. allergivaksine her i Norge har vaksinatøren i sin umiddelbare nærhet et nød-kit bestående av bl.a. adrenalin. Dette er for å kunne reagere raskt dersom noen får et allergisk sjokk (anafylaksi) av vaksinen. En slik reaksjon inntreffer som regel innen 15 minutter HVIS den inntreffer. Det er derfor ikke HELT umulig at kan skje, og det er derfor man blir bedt om å vente i 30 minutter etter at vaksinen er satt før man får forlate lokalet.

Nå skal jeg ikke uttale meg om hvilken beredskap de har i andre land, men det er jo fullt mulig at noen dør ifm. vaksinering pga. allergisk sjokk rett og slett fordi;

- vaksinatøren ikke hadde tilgang til dette nød-kit'et

- fordi vaksinatøren ikke behersket å bruke kit'et riktig

- fordi vaksinemottakeren forlater lokalet for tidlig og er utenfor rekkevidde når sjokket kommer

Men; sannsynligheten for at disse risikomomentene slår til er forsvinnende små, og jeg er klar til å ta den vaksinen jeg blir tilbudt når min tur kommer.

VAKSINERING FTW

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...