Gå til innhold

Har noen erfaringer med PC-er fra Greencom.no?


Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en ferdigbygget stasjonær PC, siden jeg ikke er en som verken ønsker eller er i stand til å bygge selv. Jeg ser at Greencom nå har et nyttårstilbud på PC-er med RTX 3060/3070, og lurte på om noen har noen erfaringer med denne nettsiden, og om PC-ene deres er god valuta for pengene.

Ser for eksempel på denne:

https://www.greencom.no/product-page/greencom-immortal-ix79z7-rtx-3060

Jeg hadde satt pris på all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mobile999 skrev (1 minutt siden):

Det kommer sikkert noen innlegg fra noen nye eller svært lite aktive brukere som skryter av Greencom.

Ja, jeg tenkte jo at det kunne være fare for det, men det var derfor jeg også lurte på om selve maskinen virker ok, eller om det er noe galt med den som jeg ikke ser fordi jeg mangler teknisk kyndighet. Og da mener jeg ikke sammenlignet med å bygge selv, som jeg vet at alltid vil gi mer valuta for pengene, men sammenlignet med andre ferdigbyggede alternativer som er ute på markedet nå.

 

Lenke til kommentar

https://www.multicom.no/multicom-a824r-gaming-pc-oppgradert-testvinner/cat-p/c100583/p1500012802

Nå er vel neppe super bra kjøp. Da de fleste komponetene er billigere og lite egnet for overklokking.

Hva er det du er ute etter? mest mulig ytelse til lavest pris? for er lite vits med nyeste genrasjon hvis støy eller ligdene ikke er så viktig. Eller du ikke er så interisert i stålesporing, når amd kommer mere på banen må man regne med lavere priser.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Elendig service. PC'en jeg kjøpte var ikke i henhold til oppsett. grafikkort manglet USB-C, noe som var vist i annonse. Sier først de vil ordne opp, men nå svarer de ikke på mail og heller ikke på telefon. 

Dette er en butikk som er useriøs. Hold deg langt unna.

Lenke til kommentar
Benq skrev (På 1.3.2021 den 12.12):

Elendig service. PC'en jeg kjøpte var ikke i henhold til oppsett. grafikkort manglet USB-C, noe som var vist i annonse. Sier først de vil ordne opp, men nå svarer de ikke på mail og heller ikke på telefon. 

Dette er en butikk som er useriøs. Hold deg langt unna.

Man kan vel knapt kalle det en butikk når bedriften blir bedrevet fra gutterommet på en privatadresse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...