Gå til innhold

Dobbel monitorarm til 34" ultrawide og 27"


Nimrad

Anbefalte innlegg

Er på utkikk enn en monitorarm som kan klare mine to skjermer, men sliter litt med å finne noe som passer. Optimal løsning er en arm som kan holde min 34" ultrawide ved siden av en stående 27", noe sånn som dette: 8_vrwf_gk1NGfHo-y8V2cvNOZ_nY2hgM_w9ElRqden0.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=8c5f543fb0b6a60cf6e023f44ac76a60f02a90a2

Foretrekker en arm som kan plasseres slik som på bildet, altså til høyre/venstre for skjermene, så flott med noe solid. Trenger egentlig ikke noe veldig justeringsmuligheter ut over at jeg vil plassere det slik som på bildet. Når jeg først har plassert skjermene som jeg vil ha dem så står de fast der etter min erfaring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har denne med omtrentlig likt oppsett (en 34" og en stående 24" som nå skal byttes ut med 27" siden det er god plass til det)

 https://www.komplett.no/product/894581/datautstyr/skjermer/bord-og-veggfeste/iiglo-skjermfeste-gassarm-gm200

Veldig godt fornøyd med armen, lett å justere og solid. Pluss USB uttak. Litt stivt priset nå men kommer innimellom på tilbud, så jeg betalte 1200,- for den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...