Gå til innhold

Garmin Forunner 245 music batteri, lading


Anbefalte innlegg

Hvor ofte  må du lade klokken din?

jeg kjøpte min i sommer, og måtte lade klokken etter 6-7 dager. Etter noen få måneder så skjedde det noen med klokken plutselig, overnatten omtrent, og batteriet varte ikke et døgn engang. Fikk ny klokke på garantien, men denne må jeg lade hver 3. dag. Er det  vanlig med denne modellen?Mannen min har en garmin fenix, og han lader ca 1 gang i uka. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, det kommer veldig an på hva man gjør med klokka. Hvis mannen din har en fysisk større klokke, vil den også ha mye bedre batteritid, fordi det er plass til et større batteri inni.

Dette er de tingene som trekker mye batteri:

  • Skru av Sp02 - denne halverer batteritiden
  • Trener du ofte? Hvis ja - da går batteritiden ned (ikke noe å gjøre med det, men det påvirker mye)
  • Bruker du den som smartklokke med sms'er og slikt? Det kan man skru av for å få bedre batteritid
  • Har du en klokkeskjerm med masser av data som oppdateres hele tiden? Det kan man skru av for å spare batteri

Hver 3. dag høres ikke så galt ut med moderat bruk, dette er den minste klokkestørrelsen Garmin tilbyr, og da blir dessverre batteriet og batteritiden deretter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...