Gå til innhold

Ikke la dere lure av Senterpartiet


Dirigo

Anbefalte innlegg

SP driver bare og manipulerer velgerne. De vil ikke utgjøre noen forskjell på viktige saker som EØS, innvandring og lokal selvråderett. De gjorde ikke Norge mer selvstendig og sterkere de 8 årene de sist satt i regjering. SP er ikke til å stole på.

Det eneste partiet som vil sette sving i Norge igjen, er Alliansen.

Stem Alliansen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det viktigste å gjøre ved et hvert valg om man er usikker på hvilket parti man vil spemme på er å se partienes lange linjer.
Glem valgflesk og tomme løfter om hva de skal gjøre om de vinner valget men se heller på hva partiene har reprsentert opp gjennom historien og forvent cirka det samme fra dem fremover også.
Finn så et parti du er mest enig med basert på deres bakenforliggende historie og stem på det ved neste valg.
Vanskeligere er det ikke og alt som loves og lyves om i en valgkamp er egentlig fluffing og spill for galleriet for å trekke til seg usikre velgere og alle partiene gjør det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dirigo skrev (41 minutter siden):

SP driver bare og manipulerer velgerne. De vil ikke utgjøre noen forskjell på viktige saker som EØS, innvandring og lokal selvråderett. De gjorde ikke Norge mer selvstendig og sterkere de 8 årene de sist satt i regjering. SP er ikke til å stole på.

Det eneste partiet som vil sette sving i Norge igjen, er Alliansen.

Stem Alliansen!

For eit patetisk forsøk. Og du ser ikkje eingang ironien, der du prøver å manipulere velgere. Bunnen av tønna. Skrape skrape.

Endret av Pallehysa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Dirigo skrev (52 minutter siden):

Det eneste partiet som vil sette sving i Norge igjen, er Alliansen.

Ja, for høyreradikale populister har en god track record for stabilitet og velstand. /s

De klarte ikke å få stemmer under Trumpbølgen en gang, så jeg håper de kryper tilbake i hullet sitt til neste valg.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

SP er sterkt populistisk. Mer sådann enn selv FRP og de sosialistiske partiene.

Ang. Alliansen: "Mest sentralt er at partiet ikke har partiprogram, isteden er alle kandidatene fristilt hver for seg og svarer ikke for andre enn seg selv."

Dette hadde jeg dog faktisk sansen for. Demokratisk sentralisme har ikke vært noen stor suksess i min oppfatning.

Men hvorfor vil de ha Norge ut av EØS og Schengen? Av prinsipp? Eller er det praktiske grunner også? Dette ville nemlig svekke både økonomien og sikkerheten vår.

Lenke til kommentar
Thorny skrev (5 minutter siden):

Men hvorfor vil de ha Norge ut av EØS og Schengen? Av prinsipp? Eller er det praktiske grunner også? Dette ville nemlig svekke både økonomien og sikkerheten vår.

Er vel for å stenge grensene mest mulig tror jeg.
Leste litt om kandidatene, virker som om de er ganske samlet om å stoppe all innvandring, og da må man vel ut av schengen og EØS..

Så klart er det jo typiske med å senke skatten og øke utgiftene til staten.

Lenke til kommentar

Blir nesten litt skremt når jeg ser lederen(?) snakke om statskupp for å komme til makten, det er den våte drømmen virker det som..
Ikke bli valgt inn demokratisk, men komme til makten ved å bruke makt og tvang.

Antar PST følger med der..

Forresten gøy å høre på facebook at "valgresultatet må respekteres" under valget ble til "valgresultatet må for all del ikke respekteres" når det ble en annen president enn guden deres.
Og "trump har vunnet valget"(gjentatt sånn 20 ganger) ble til "man må ikke utrope en vinner av valget før det er anerkjent av retten"

Endret av aklla
  • Liker 2
Lenke til kommentar
freddy85 skrev (2 timer siden):

Hvordan er det mulig å være imot et eu medlemsskap og samtidig  være for eøs?

EU = Fult medlemskap, koster veldig mye mer, men inkluderer stemmerett.
Jeg er mot EØS, men for handelsavtale, slik britene vil få det nå.

Senterpartiets enorme fremskritt er nok en god del protest-stemmer, og folk som bare ikke ser at de andre partiene passer dem, mye folk som kanskje ikke villig til å stemme langt mot høyre eller venstre.
Arbeiderpartiet, Høyre og FRP har i stor grad skuffet meg også, jeg er ikke sikker på hvem jeg stemmer i år.

Kommune-reformen er jo også en katalyst.

Endret av Alexander4840
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...