Gå til innhold

FEATURE: Bruk julen til å spille disse spillene med barna


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skjønner ikke helt hvorfor kidsa skal ha enklere og tammere spill, ikke isforstå jeg elsker Mario, men dem kan jo spille andre (litt voksnere spill). borderlands er noe alle kan like (skru av gørr hvis du er en god kristen) eller så kan dere spille gjennom halo eller gears of war sammen, det har jeg gode minner av sammen med faren min.

Lenke til kommentar
bat-fan skrev (9 timer siden):

skjønner ikke helt hvorfor kidsa skal ha enklere og tammere spill

Har med psykologi å gjøre.

Barn takler ikke mord og tortur like bra som voksne.

Poenget er ikke at spillet blir for vanskelig, du kan godt la dem spille rime eller andre puslespill.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Regner med at denne artikkelen ikke bare er beregnet på "store" barn, men også de minste. For de yngre handler det ofte om finmotorikk og hva de faktisk evner. Min sønn på fem har mer enn nok med å time hoppene i Super Mario Run. Å forvente at han skal kunne spille Halo er vel litt i overkant. Derimot liker han å se på meg spille, f.eks Forza Horizon, Jurassic Park Evolution og Elite: Dangerous.

 

Lenke til kommentar
MuffinMatt skrev (5 timer siden):

Må si jeg reagerer på at det ikke nevnes ett ord om mikrotransaksjoner i teksten. 

Har det noe å si?

Det er bare om foreldre lar barna (som du nevner er nede i 7 års alderen) få full tilgang på bankkortet deres at dette vil være noe som helst problem.

Altså er det et problem med foreldrene, ikke spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...