Gå til innhold

Forsterkar til beyerdynamic DT 1990


knegg

Anbefalte innlegg

Hei,

Eg har landa på at eg kjøper meg beyerdynamic hodetelefon DT 1990 headsettet etterkvart, eg har googla rundt etter Hodetelefonforsterker no lenge men eg blir ikkje kloke. Kunna eg fått hjelp her til å velge riktige?

 

Skal brukast frå PCen so USB eller Optisk inngang. 

Tenker eg kan bruke 5 til 7 tusen. Forsterkara pleier å vare so om det svara seg å bruke litt meire kan eg det. 

Kan gjerne kjøpe brukt. 

Har ikkje hastverk med kjøpet :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
knegg skrev (2 timer siden):

Skal muligt spørre der inne og :)Eg føler det ryddigaste på skrivebordet er å ha berre 1 boks. Altso dac med forsterkar.Noko vidare tips til kva for ein ska finne då?

Det er jo Jotunheim da kanskje. Audio-GD har vel noe også, om du kan få tak i det. Eller så er det jo en haug av valgmuligheter om du vil importere. Men disse blir ikke noe "små" å ha på pulten de heller. Om du kjøper en stack som matcher hverandre så er dette vel så ryddig syns jeg, du kan jo fint ha en stack og enda ha en minimalistisk og fin pult. DT1990 kan vel fint også drives av en Magni/Modi 3 stack evnt. Heresy, som er veldig kompakte komponenter. Det fine med å holde amp og DAC separat er at du kan fint bytte de ut hver for seg ved en senere anledning
 

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ingen problem å støtte flere av modellene nevnt allerede. Kan også ta med M-Dac i samme slengen. En engelsk og virkelig fin sak med strålende oppløst og luftig lydbilde. Grunnen til at den bør nevnes er at den kan finnes på brukten for 1/3 av nyprisen, som burde bli rundt 3000. Bygget som en panservogn og varer.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...