Gå til innhold

World of Warcraft-tårnet Torghast justeres etter klager fra spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første uken jeg gikk igjennom Torghast Tier 3 solo, 2 timer, skuffet når jeg kom til bossen da denne fighten varte i 5min. Uke 2, samme om igjen. Tier 3 solo. Skuffet når jeg kom til bossen. Denne uken, Tier 4 solo, pløyde gjennom dritten på 1 time, og kunne bare pulle alt som var uten å tenke over konsekvensen om å dø. Nå synes jeg det er kjedelig. Men det er jo greit å gjøre for Soul Ash.

Lenke til kommentar

-----

- Spiller ikke "WoW", men spiller og har spillt en god del andre (A)RPG.

-----

Balanse er viktig, ja...

Dog det kommer an på vinklingen også.

F.eks. tar dem utgangspunkt i veteranene i "WoW" og i så måte ønsker å gi dem en real utfordring så blir det bortimot umulig for relativt ferske spillere.

Snur man på det og heller tar utgangspunkt i nybegynnere i "WoW", slik at dem skal få en utfordring i spillet så blir det gørrende kjedelig for veteranene.

-----

Litt grinding er bra uansett level, men alt med måte...

For lite grinding så kan man praktisk talt spille i søvne.

-----

Endret av BizzyX78
Lenke til kommentar
27 minutes ago, Judicator_Aldaris said:

Hvis du vil ha ressursene som trengs for å crafte så ja. Jeg prøvde en lvl 7 solo på min ww monk med knappe 180 ilvl, kom til 4. eller 5. etasje før bossen. Ble banket opp av 2 elites og en assasin med 70% hp bonus, "kjempegøy". Med nerf'inga så blir assasin mer overkommelig, kanskje jeg får executed dem før karma debuffen går av 🤣

Haha, execute goes brrrr!

Lenke til kommentar

Veldig bra. For live versjonen var langt ifra så morsom som beta og var en stor skuffelse i min oppfatning. Det tok som det står veldig lang tid. Noen av bossene var også veldig 'overscaled' for mange klasser og specs å kjøre solo. Og noen var nærmest umulig, som han siste fyren i Coldheart layer 5 for min retri paladin.

Lenke til kommentar

/1 I Torghast er igjen tilbake til klaging over at det er for enkelt, så jeg syns i grunnen synd på utviklerne som helst skal imøtekomme alles ønsker.

Selv har jeg hatt det dritknall i Torghast siden dag en, og syns det har vært stusslig når jeg var ferdig med høyeste nivå og 'må'vente til neste reset med å vende tilbake.

For min del er ikke poenget med Torghast at det skal være perfekt balansert for enhver pris. Det handler om oppgraderingene man plukker opp underveis som gjør karakteren din helt spinnvill i forhold til det dagligdagse.

Lenke til kommentar

Torghast fikk mye bra omtale i beta, men til live gjorde de det mye tregere. Nå har gameplay blitt raskere igjen slik det var ment. Problemet med Torghast i min oppfatning var at det var tregt og tok lang tid og at noen av bossene på slutten var villt skalert, slik at du kunne bruke 1+ time på Torghast og så ha nubbesjans mot sisteboss.

De som klager nå synes jeg ikke har noe å fare med - for det er jo bare å øke vanskelighetsgraden. Spesielt på sikt når Twisting Corridors åpner, som i utgangspunktet har uendelig vanskelighetsgrad.

Verre i Shadowlands synes jeg det er at PvP nå er blitt en nærmest obligatorisk del av spillet, hvertfall om man vil henge med i toppen eller geare' en ny karakter, og det er fryktelig synd for de av oss som ikke liker PvP, som alltid har vært en langt, langt mindre del av spillet. Man bør ikke få bedre PvE rewards av PvP, eller omvendt, for den sakens skyld. Man burde i stedet komme opp med et alternativ til resilience som er basert på skade i stedet for forsvar.

Endret av Thorny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...