Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hvilken funksjon har denne knappen (massasjebadekar)


Anbefalte innlegg

Har overtatt hus med massasjebadekar. Det har et kontrollpanel med tre knapper. En er av og på for lys i bunnen av karet, en er av og på for massasjestrålene, og så er det en som er et mysterium for meg. Se bilde. Noen som har noen idèer? Tenkte kanskje det var noe rengjøring eller tømming eller noe sånt, men klarer ikke å finne noe som ligner på det symbolet noe sted. Det kommer en summe/durelyd fra beistets indre når knappen aktiveres. Og så blinker lyset ved knappen. Jeg ser nå at det også renner litt vann ut av et lite hull midt på ene veggen i karet når denne slås på.

 

131890660_10164758716745088_7276274131622816692_o.jpg

Endret av bo1e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd å finne bruksanvisning, uten hell. Modellen heter Potter PAS 1313. Symbolene går gjerne igjen på flere modeller, men jeg har ikke klart å finne noe som helst fra denne produsenten om selve bruken. Stort sett nettsider på russisk som har referanser til disse, og ifølge det jeg finner så er de produsert i Kina. Men jeg finner ikke bruksanvisning. Hvis noen er god på å snuse opp ting med google så er det fritt frem å gjøre et forsøk :)

Jeg tenkte gjerne at funksjonene som finnes på slike kar er felles for mange, sånn at det gikk an å ressonere seg frem til det bare ved å kjenne til hva som vanligvis finnes av funksjoner, eller hva som trengs for å si det sånn. Det virker jo å være en eller annen vedlikeholds eller driftsfunksjon. Jeg har aldri hatt noe sånt før så jeg aner ikke hva som er vanlig.

Endret av bo1e
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...