Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den mest diskre måten å kjøpe sexlekteøy på nett?


Gjest e021b...54c

Anbefalte innlegg

Gjest e021b...54c

Hei. Blitt litt nysgjerrig på "visse" produkter som jeg gjerne vil prøve. Problemet er at jeg vil holde dette så anonymt og diskreet som mulig og siden en del research ikke har ført til noe produktiv informasjon så spør jeg selv her. 

 

Jeg lurer derfor på hvilken nettbutikk som leverer de mest diskre pakkene når det kommer til sexleketøy. Lest litt om bl.a kondomeriet, vuxen o.l sider men funnet ut at de bak skranken på postkontoret vet godt hvor pakkene kommer fra så det er uaktuelt.

 

Holdte på å bestille fra cdon men ser at produktene dem har på nettsiden sin blir distribuert av Vuxen så jeg regner med at det ikke står "Cdon" på de pakkene heller. 

Anonymous poster hash: e021b...54c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva så om den bak skranken på postkontoret vet hvor pakken er fra? Er du klarer over hvor mange pakker de leverer ut fra nettbutikker som selger sexleketøy? Ganske mange, og de bryr seg nok fint lite om at DU har kjøpt sexleketøy. På en annen side har Kondomeriet anonym avsender og sexleketøy kommer i en nøytral pakke. Jeg har bestilt fra Nytelse.no, kondomeriet og mange andre nettsider mange ganger og aldri opplevd blikk eller et sånt "jeg vet hva du har bestilt" blikk fra personen som leverer ut pakken. Er ganske sikker på at de som leverer ut pakken ikke kan se hvilken nettbutikk det kommer fra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest e021b...54c skrev (3 timer siden):

Hei. Blitt litt nysgjerrig på "visse" produkter som jeg gjerne vil prøve. Problemet er at jeg vil holde dette så anonymt og diskreet som mulig og siden en del research ikke har ført til noe produktiv informasjon så spør jeg selv her. 

 

Jeg lurer derfor på hvilken nettbutikk som leverer de mest diskre pakkene når det kommer til sexleketøy. Lest litt om bl.a kondomeriet, vuxen o.l sider men funnet ut at de bak skranken på postkontoret vet godt hvor pakkene kommer fra så det er uaktuelt.

 

Holdte på å bestille fra cdon men ser at produktene dem har på nettsiden sin blir distribuert av Vuxen så jeg regner med at det ikke står "Cdon" på de pakkene heller. 

Anonymous poster hash: e021b...54c

Har du noen nære venner som ikke er så bekymret for slikt da? Spør om de kan bestille for deg?

Lenke til kommentar

Alle seriøse erotiske butikker sender med diskret esker. Adresselappene har veldig ofte ett alias avsender navn med annen adresse som er godkjent av posten(etc) slik at evt returer går riktig. Avsender kan også være forkortelser, mener at en stor nettbutikk i usa som sender internasjonalt forkorter seg til 3 bokstaver (slik som initialene sine) + ltd etterpå. 

Uansett så står det ikke nøyaktig hva pakken inneholder. Så om de bak skranken i post i butikken som du tilhører kjenner igjen avsender så aner de ikke hva den inneholder. Har du bestilt kondomer? Massasje olje? Glidemiddel? Vibratorer? Løsmus? BDSM artikler? De aner ingenting om hva pakken inneholder.

Og som nevnt så leverer de ut pakker hele tiden, også fra erotiske butikker. Så de bryr seg ikke, det er helt vanlig for dem.

Så det er ikke noe å bekymre seg over.

Men er du i tvil så gjør en avtale med en venn som du stoler på og kjenner deg som kan bestille for deg. Eller at du kan bestille i hans/hennes navn og adresse som gjør at han/henne henter ut pakken og du henter den hos dem.

Lenke til kommentar

Du er en av mange kunder som henter pakker bare den timen, så om du oppfører deg helt normalt så er du gått i glemmeboka omtrent i det du snur deg rundt for å gå. De møter på så mange mennesker i løpet av en dag at det er umulig å huske på mer enn en brøkdel, og de man husker er de som er virkelig trivelige skravlebøtter, eller de som er virkelig grinete surpomper. Alt i mellom ofres det null hjernekapasitet på

Lenke til kommentar

Kan skjønne TS’ tanke om hen bor på et mindre sted hvor det blant de som håndterer pakker både kan være slekt, venner og ‘sladrekjerringer’; ikke like lett å ha lave skuldre da.

Selv om man bor på et mindre sted så er det ikke sikkert at man er alene om å ha ønsker om å utvide sin seksuelle horisont, eks. som rapporten fra Sinful utgitt i 2019 og referert hos Nettavisen.no viser:

Sitat

Sinful har også sett på hvilke kommuner som er mest kinky, altså de som har bestilt mest fetish-leketøy per innbygger:

  1. Vågan
  2. Sykkylven
  3. Vestnes
  4. Fredrikstad
  5. Os

- Ikke akkurat bare blant Norges største kommuner der 😉

TS: Som med alt annet: hvis ikke du er vant til å handle sexleketøy så kan tipset være å begynne med å kjøpe noe som er mer ‘mainstream’ inntil du blir ‘varm i trøya’ og tør å kjøpe mer avanserte ting. Uansett! Ingen grunn til å skamme seg for å handle ting du finner i norske nettbutikker som selger sexleketøy mm. 

Lenke til kommentar

Ville tatt nobo sitt gode forslag om å bli varm i trøya ved å bestille uskyldige ting til du blir komfortabel med deg. Jeg var vel relativt tidlig ute å handle leketøy selv og jeg husker at de første gangene så var det kjempeskummelt ifbm henting, men du blir vant til det og det blir fort helt vanlig.

Som andre har påpekt så er forsendelsene anonymisert. De bruker andre firmanavn som avsender og det er ingenting på pakken som tilsier at hva det inneholder.

At de i posten leverer ut samme type pakker med samme innhold hele tiden er også sant. Lite sannsynlig at de bryr seg selv om de hadde kjent til innholdet.

En annen ting er at sexleketøy er helt normalt. Vi alle har en eller annen form for sexleketøy. Samtlige kvinner jeg vet om har diverse leketøy og det er nok ganske vanlig også for oss menn i disse dager. For min del har jeg leketøy i søkk og lav og har prøvd det meste.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...