Gå til innhold

Ny iPhone XR viser ikke installerte apper i App Store


zanta

Anbefalte innlegg

Mobilen ble kjøpt i går, den ble oppgradert til siste iOS (14.2) og tilbakestilt før den ble tatt i bruk. Har installert flere 10-talls apper på den,  både installasjon og brukt virker som det skal. Problemet jeg har med XR er at den ikke viser noen av appene mine i App Store, slik at jeg ikke kan se hvilke apper som det har kommet oppdateringer til, og hvilke apper som er installert. Noen som har vært borti dette? Mulig en ny reset vil hjelpe, ev å installere iOS på nytt fra iTunes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eulogy skrev (2 timer siden):

Var sånn på min 12 Pro Max. Dvs, etter at jeg oppdaterte til 14.2 så var alle appene oppdaterte og jeg fant ikke de, men når det kom nye oppdateringer så dukket de opp der de vanligvis dukker opp. 

Samme her også. Appene er jo oppdatert når man laster dem ned på en ny telefon og vises derfor naturlig nok ikke i oppdateringslista.

Endret av brukernavn331
Lenke til kommentar
9 hours ago, brukernavn331 said:

Samme her også. Appene er jo oppdatert når man laster dem ned på en ny telefon og vises derfor naturlig nok ikke i oppdateringslista.

Jeg kjøpte og installerte XR på fredag ettermiddag. Jeg har også en iPhone 8, med de samme appene installert. Lørdag ettermiddag sjekket jeg begge, og da hadde 8 fått flere app-oppdateringer, mens XR viste ingen. Det var da jeg la ut førstepost. Nå har det gått en dag til, 8 har igjen fått flere oppdateringer, mens XR fortsatt ikke viser noen tilgjengelige oppdateringer.

Lenke til kommentar
zanta skrev (27 minutter siden):

Jeg kjøpte og installerte XR på fredag ettermiddag. Jeg har også en iPhone 8, med de samme appene installert. Lørdag ettermiddag sjekket jeg begge, og da hadde 8 fått flere app-oppdateringer, mens XR viste ingen. Det var da jeg la ut førstepost. Nå har det gått en dag til, 8 har igjen fått flere oppdateringer, mens XR fortsatt ikke viser noen tilgjengelige oppdateringer.

Gi det litt tid, evt ring Apple :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...