Gå til innhold

FEATURE: – Et teknisk mageplask


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sagt det før og sier det igjen. Hadde vært mye bedre om dere sluttet med score. Folk henger seg alt for mye oppi det og det meste i review forsvinner eller blir unødvendig info.

Er dog enig i at 8/10 er en alt for høy score til dette spillet i denne tilstanden det levers i. Jeg er en av de som sjeldent kjøper AAA spill og enda sjeldnere like etter release men gamers.no sitt første inntrykk var med på at det ble et kjøp for min del. Noe jeg selvfølgelig andrer på da jeg ikke sitter på en top class gamer pc.

Lenke til kommentar
barezell skrev (På 14.12.2020 den 23.21):

Har ikke hatt en eneste krasj eller opplevd noe game breaking. Kun en haug med visual bugs, enkelte lyder som blir borte og andre små ting. 

Har du ikke opplevd at politiet spawner innenfor 5 meter, samme hvor du er? Om du skyter på noen langt ute i Badlands, og etter 5 sek er det politi hos deg?

Om du skyter i et befolket område og alle NPC gjør akkurat det samme, å synkront huke seg ned og sitte slik til de despawner?

Etter rundt 30 timer har jeg opplevd flere kjipe opplevelser med en ekstremt dårlig AI. Det er langt dårligere AI i dette spillet enn f.eks i GTA. 

Skyt på en bil? Ingenting skjer.

Stjel en bil med to personer i, en av de despawner.

Håper de klarer å rette opp i dette. Jeg liker spillet godt, men dette er rett og slett en skikkelig dårlig AI.

Lenke til kommentar
DrAlban3000 skrev (1 time siden):

Har du ikke opplevd at politiet spawner innenfor 5 meter, samme hvor du er? Om du skyter på noen langt ute i Badlands, og etter 5 sek er det politi hos deg?

Om du skyter i et befolket område og alle NPC gjør akkurat det samme, å synkront huke seg ned og sitte slik til de despawner?

Etter rundt 30 timer har jeg opplevd flere kjipe opplevelser med en ekstremt dårlig AI. Det er langt dårligere AI i dette spillet enn f.eks i GTA. 

Skyt på en bil? Ingenting skjer.

Stjel en bil med to personer i, en av de despawner.

Håper de klarer å rette opp i dette. Jeg liker spillet godt, men dette er rett og slett en skikkelig dårlig AI.

Har ikke spilt mange nok timer til å komme til badlands og sånn. Vært lite i bråk med politiet foreløpig.  En del av disse tingene er jo bare svak design evt bugs. Nå tenkte jeg mer spesifikt på ting som gjør spillet uspillbart for meg. typ krasj, quests som bugger så jeg ikke kommer videre etc. 

Ingen tvil om at det er MYE de bør fikse her. hehe  

Lenke til kommentar
barezell skrev (27 minutter siden):

Har ikke spilt mange nok timer til å komme til badlands og sånn. Vært lite i bråk med politiet foreløpig.  En del av disse tingene er jo bare svak design evt bugs. Nå tenkte jeg mer spesifikt på ting som gjør spillet uspillbart for meg. typ krasj, quests som bugger så jeg ikke kommer videre etc. 

Ingen tvil om at det er MYE de bør fikse her. hehe  

Åja, ja helt klart. Det har ikke jeg opplevd heller. Har måttet reloade saves noen få ganger, men ikke noen helt grusomme feil.

Får de orden på AI og optimaliserer litt blir dette utrolig bra! Veldig mange aspekter er gjort kjempebra her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...