Gå til innhold

FEATURE: – Et teknisk mageplask


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 minutes ago, Stormen64 said:

Merkelig hvor mye man hører om feilene i dette spillet, mens valhalla for eksempel hører du ikke den dritt om i media. Spoiler alert: Begge spilla ble utgitt i betafasen.

Ubisoft spill er som julejugelet man får på nille, dårlig skvip, ingen forventer at de faktisk skal ha noe kvalitet.

Folk klager på 2077, fordi det i teorien skal være en unik, spesiell sak som ble laget over mange år av folk som brenner for det,  og ikke masseprodusert samlebånd saker ubi lager. 

  • Liker 6
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Det skulle i teorien være et next-gen spill, men det ble for min del ikke det. Jeg er glad de lagde et stort singleplayer sandbox spill, men det ble liksom ikke helt det episke eventyret jeg hadde håpet på. Jeg var selvfølgelig som mange andre overhypet.

Selve actiondelen er ganske lik The Division, men synes TD gjør en bedre jobb når det kommer til feelingen og lydbildet. Der har ubisoft gjort en bedre jobb faktisk.

Jeg håper å se oppdateringer og fixes fremover, og vil tro de kan hente inn mye på å rett og slett glatte over helhetsinntrykket på den måten. Det sagt så har jeg ikke opplevd så mange bugs, men har opplevd at maskingeværet begynte å fyre løs da jeg skulle snike meg rundt. 

Lenke til kommentar
27 minutes ago, Gunfreak said:

Ubisoft spill er som julejugelet man får på nille, dårlig skvip, ingen forventer at de faktisk skal ha noe kvalitet.

Folk klager på 2077, fordi det i teorien skal være en unik, spesiell sak som ble laget over mange år av folk som brenner for det,  og ikke masseprodusert samlebånd saker ubi lager. 

Man kan/bør jo ikke forvente å få et feilfritt spill når spillet har vært preget av "development hell" i åresvis. Det har vært mange signal på at dette spillet kom til å være trøbbel for CDPR, men folk taklet ikke lenger utsettelsene og de ble tvunget til å gi det ut som det er. Folk er like skyldige som CDPR.

Lenke til kommentar
49 minutes ago, Stormen64 said:

Merkelig hvor mye man hører om feilene i dette spillet, mens valhalla for eksempel hører du ikke den dritt om i media. Spoiler alert: Begge spilla ble utgitt i betafasen.

Jeg leste mye om at det var så buggy, men fikk ikke tid til å begynne før et par uker etter lansering og forventa masse problemer. Utover at spillet fryser litt ved bytting av tastatur og kontroller og at fisk skutt med pil av og til ikke kan plukkes opp fungerer det temmelig knirkefritt her. Mulig det var verre akkurat på lansering, men det tok tydeligvis bare et par uker å få det bra nok. Det høres ikke ut til at problemene i Cyberpunk vil kunne fikses i år. Om jeg kjøper det blir det lenge til, mest sannsynlig ikke før om noen år pga. elendig ytelse på dagens grafikkort.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
9 minutes ago, Dellers said:

Jeg leste mye om at det var så buggy, men fikk ikke tid til å begynne før et par uker etter lansering og forventa masse problemer. Utover at spillet fryser litt ved bytting av tastatur og kontroller og at fisk skutt med pil av og til ikke kan plukkes opp fungerer det temmelig knirkefritt her. Mulig det var verre akkurat på lansering, men det tok tydeligvis bare et par uker å få det bra nok. Det høres ikke ut til at problemene i Cyberpunk vil kunne fikses i år. Om jeg kjøper det blir det lenge til, mest sannsynlig ikke før om noen år pga. elendig ytelse på dagens grafikkort.

Jepp, som det er nå er det like greit å vente

Lenke til kommentar
Stormen64 skrev (36 minutter siden):

Stormen64 2020; "Folk er like skyldige som CDPR"

Det er ikke folket som lager spillet, det er det CDPR som gjør. Der er også CDPR som står back markedsføringen for å hype sitt eget produkt, og ikke folket. Det var heller ingen som tvang CDPR til å utgi spillet nå, men det havner nok under mange juletrær.

 

At du vil dele skyld med CDPR får være opp til deg, men å påstå at det er forbrukeren sin feil at spillet ble lansert under par, er helt skivebom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 minute ago, Ludo^.^ said:

Det er ikke folket som lager spillet, det er det CDPR som gjør. Der er også CDPR som står back markedsføringen for å hype sitt eget produkt, og ikke folket. Det var heller ingen som tvang CDPR til å utgi spillet nå, men det havner nok under mange juletrær.

 

At du vil dele skyld med CDPR får være opp til deg, men å påstå at det er forbrukeren sin feil at spillet ble lansert under par, er helt skivebom.

Du har ikke følget med i timen skjønner jeg. Hvordan reagerte internett på forrige utsettelse?

Lenke til kommentar
Stormen64 skrev (32 minutter siden):

Du har ikke følget med i timen skjønner jeg. Hvordan reagerte internett på forrige utsettelse?

Utsettelsen er heller ikke forbrukeren sin feil. Alle som produserer spill får dritt fra oss. Sånn vil det alltid være. Det tåler de. De er ikke en 10 åring som ikke fulgt med i timen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
15 minutes ago, Peteguy said:

Utsettelsen er heller ikke forbrukeren sin feil. Alle som produserer spill får dritt fra oss. Sånn vil det alltid være. Det tåler de. De er ikke en 10 åring som ikke fulgt med i timen.

poenget mitt er at forbrukere oppfører seg som drittunger. Kommer ikke spillet fort noke blir det hysteri. Blir spillet levert, men ikke står til forventningene blir det hysteri. Er enig i at CDPR skulle bare utsatt hele spilllet til det nådde noe som kan ligne på et ferdig produkt. Vel, konklusjonen er at alle kan ta sin del av kaka her i skyldfordelingen.

Endret av Stormen64
Lenke til kommentar

Nåja, hva om de hadde gjort akkurat det? hadde blitt katastrofalt.

Å si dette er bare CDPR sin feil er like lavpannet som å bare skylde på stakkars idioten som blir tvunget av bøller til å gjøre noe galt, for det var "han" som gjorde det. Spillet er uferdig, helt klart. Men man trenger ikke mye hjernekraft til å skjønne at de var i en problemstilling uten noen utvei, og de var i ferdt med å miste den flotte fanbasen de har bygd over en lang årrekke. 

Lenke til kommentar
Stormen64 skrev (2 timer siden):

Merkelig hvor mye man hører om feilene i dette spillet, mens valhalla for eksempel hører du ikke den dritt om i media. Spoiler alert: Begge spilla ble utgitt i betafasen.

Nå skal jeg ikke gå inn på hvilket spill som er best, men jeg har spilt AC Valhalla på PC og holder på og Spille 2077 på PC, jeg har skaffet begge spillene dag 1. Og selv om Valhalla ikke var ett polert mesterverk så må jeg ærlig talt si at på ett teknisk nivå har 2077 vært langt mer ustabilt enn det Valhalla var i alle fall for meg. 

Lenke til kommentar
2 hours ago, Gunfreak said:

Ubisoft spill er som julejugelet man får på nille, dårlig skvip, ingen forventer at de faktisk skal ha noe kvalitet.

Folk klager på 2077, fordi det i teorien skal være en unik, spesiell sak som ble laget over mange år av folk som brenner for det,  og ikke masseprodusert samlebånd saker ubi lager. 

Greit nok argument, hvis prisen reflekterte dette.

Lenke til kommentar
12 minutes ago, -Shroom-Dustifier said:

Nå skal jeg ikke gå inn på hvilket spill som er best, men jeg har spilt AC Valhalla på PC og holder på og Spille 2077 på PC, jeg har skaffet begge spillene dag 1. Og selv om Valhalla ikke var ett polert mesterverk så må jeg ærlig talt si at på ett teknisk nivå har 2077 vært langt mer ustabilt enn det Valhalla var i alle fall for meg. 

Det stemmer sikkert. Men selv om et spill er verre enn det andre så betyr ikke det at man skal akseptere det første siden "det kunne vært verre"

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...