Gå til innhold

TEST: Vi ville gitt endel for flere innganger, men dette beistet sjarmerer likevel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dyr i forhold til hva da? kanskje artikkelforfatteren skulle ønsket seg en MAC i stedet?

i7-1165G7 Processor er vel en 11th generation prossessor , er ikke dere Journalister eksperter på dette. Ripefri? hvilken PC'er er ripefri, er det ikke bare å putte den opp i en Sleeve hvis du ønsker å ta vare på denne? Hvorfor ønsker du kraftigere lader, (hvis den holder den som leveres med) Er det ikke en bærbar maskin, der vekt betyr noe?. Hvilke tilkoblingmulgheter savner du i forhold til Apple sin MAC book ?

Lenke til kommentar

Det beste argumentet for meg *for* å kjøpe denne er at du kan får den med Ubuntu, levert av Dell og med full støtte inklusiv oppgraderinger til nyeste langtidsstøttede versjon. Maskinen jeg skriver dette på er en en slik Dell XPS 13 Developer Edition, den ble levert med Ubuntu 16.04 og kjører nå Ubuntu 20.04.

Er du Linux-bruker bør du ikke tvile, for det finnes dessverre fortsatt ingen konkurrenter i Norge. Selv Dell er sløv med å gjøre maskinene med Linux synlige på nettsidene, men i den blindes rike er den enøyde konge.

Lenke til kommentar

Grei computer detta. For studier og type kontorarbeid.

Spill ville jeg ikke brukt den til.

Innebygde høyttalere kan gjerne være ræl. Hva skal man med god bass på en kontormaskin? -Så er det bedre å kjøre inn et par gode hodetelefoner. -Må bare håpe at forsterkeren ikke er det svake ledd.

Prisen jubler jeg ikke over. Den burde halveres. Har en tre-fire år gammel sammenlignbar computer. Den kostet 8000,-

i7 i den her er overkill. i5 er plenty. (Ettersom det ikke er en spill-computer) 16GB RAM er nok. Mest mulig harddisk(SSD). -Kan aldri få nok lagringsplass.

13» skjerm blir i minste laget. Bør minimum være en 15-tommer.

Stusser litt over vekta på en 13»-maskin uten dedikert grafikk-kort som behøver et solid kjølesystem. Det er i overkanten litt tungt for en så liten maskin.

/Mine synspunkter. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...