Gå til innhold

Mail push problemer IPhone


Andynator

Anbefalte innlegg

Siste 2-3? Mnd har telefonen min sluttet å hente e-post, dette gjelder min jobbtelefon 11pro og private 12 proMax

Går jeg inn i Mail appene mine ( Outlook og Mail ) så kommer mailene i hopevis, men jeg må altså inn på appene før mailene kommer. Dette er fryktelig irriterende å noe jeg aldri har opplevd i mine 20 år+ med mobiltelefoner

jeg har vært i kontakt med både outlook(Microsoft) og min internett leverandør (altibox) å ingen av dem kjenner til problemet

Noen andre her som opplever dette?

nb, ja jeg har push henting på begge to + alle tillatelser for at Mail skal kunne hentes. Å det gjelder både ved Wifi og 4g

Endret av Andynator
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du legge ved screenshot av push skjermene for e-post kontoene og de generelle push/sync sidene? Har vært ute for dette en gang med jobb mailen for noen år siden, men da hadde IT rotet til push funksjonalitet på server så det ordnet seg selv når de rettet feil på server. Lite sannsynlig om du bruker Microsoft hostet løsning.. 

Det høres nesten ut som push ikke virker og da defaulter den til «hent». Om «hent» står til manuelt da så henter den kun når du åpner appen. Forsøk å sett «hent» til 15min og se om mailene kommer inn hvert 15.minutt. Det er ikke en løsning, men da pinpointer du det gjerne litt mer. Har du flere kontoer eller kun en? 

Lenke til kommentar

Etter å ha byttet til 15 minutter intervall på å hente Mail fikk jeg varsel på min Apple watch at jeg hadde fått ny Mail. Fikk varsel fra både Outlook konto og Apple Mail konto

så ingen •tall• på hverken iPhone eller IPad om ny Mail da jeg gikk innpå der. Men du er tydeligvis inne på noe når det gjelder push varslingen som ikke fungerer

men er dette et Apple problem da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...