Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Toyota RAV 4


Urken

Anbefalte innlegg

Jeg har en RAV 4 fra 2005. Bilen ble innkalt for å skifte Kollisjonspute. Da jeg fikk bilen tilbake oppdaget jeg at det var lys på speedometeret som jeg mener ikke var der fra før. Grønt lys. Er det noen har samme bilen og som ikke har det lyset på dasjbordet. Er takknemlig for svar. Legger ved et bilde av dasjbordet.

Speedometer Toyota.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Postkassestativ skrev (2 timer siden):

Lampen indikerer at lysene er på. Slukker når du setter lysbryteren på 0. Min har også det lyset når bryter står på parklys eller kjørelys.

Lyset under skal lyse hvis tåkelys står på.

 

Postkassestativ skrev (2 timer siden):

Lampen indikerer at lysene er på. Slukker når du setter lysbryteren på 0. Min har også det lyset når bryter står på parklys eller kjørelys.

Lyset under skal lyse hvis tåkelys står på.

 

Lenke til kommentar
Dubious skrev (10 timer siden):

Puten i rattet på min Hilux ble byttet tidligere i år
Mener å huske at det var på grunn av at de hadde fått dårlige puter som kunne utløse uten grunn

At det var? Dette kan da umulig stemme? Dvs jeg håper ikke dette stemmer i allefall 🤔

Endret av bshagen
Lenke til kommentar
bshagen skrev (8 minutter siden):
Dubious skrev (10 timer siden):

Puten i rattet på min Hilux ble byttet tidligere i år
Mener å huske at det var på grunn av at de hadde fått dårlige puter som kunne utløse uten grunn

At det var? Dette kan da umulig stemme? Dvs jeg håper ikke dette stemmer i allefall 🤔

Du har ikke hørt om den store airbag-skandalen? Den japanske airbag-leverandøren må bytte ut millioner av airbags på en rekke bilmerker nettopp p.g.a. av faren for at de skal eksplodere p.g.a. korrosjon på uheldige plasser. Gjelder ikke bare Toyota, men en rekke andre bilmerker. Tilbakekallingen har pågått i flere år allerede, og vil nok foregå i en lang tid framover.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...