Gå til innhold

Stativ til nettbrett i hodehøyde


Seen

Anbefalte innlegg

Har en 12,9 tommer iPad som av og til bruker på pulten min sammen med mus og tastatur. Om jeg kun bruker futteralet til å støtte opp iPaden med blir nakken min sliten veldig fort av å se på skjermen i den vinkelen. Løsningen har blitt å finne bøker og esker for å plassere den på.

Har søkt rundt etter stativ til nettbrett med høydejustering men finner ganske lite. Ser de har noen på amazon og aliexpress, men vil helst bestille fra norske butikker. Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, til pulter har jeg som regel sånne som festes i bordkanten med metall-arm som bøyes til slik du selv ønsker: https://www.ebay.com/itm/382655867557

Når det er sagt, den første standen jeg linket til er veldig lav hvis man ikke drar ut teleskopbeina. Man kan også fjerne hele bein så lenge man stoler på skruen (siden man ved fjerning av et teleskopsteg vil få litt mellomrom immellom inner-rør og ytter-rør).

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...