Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 11


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Delvis skrev (2 minutter siden):

Så West ham er helt der oppe de, ja da forstår jeg bedre. Begynte å lure litt hva som skjer

Klassisk West Ham denne sesongen dette ja, dessverre for oss. Imponerende hva de driver med på konteren. Men United har ikke vært gode nok heller. Problemet ligger mest på topp i dag, klarer ikke strekke dem nok.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
bshagen skrev (9 minutter siden):

Da må vi se et annet United-lag utpå der. Skulle ikke forundre meg om Pogba gir bort en straffe til med det insta-triksene han skal gjør i egen boks. Hodeløst

Dårlig 1.omgang, men god 2.omgang er jo Uniteds greie denne sesongen. Brighton, Southampton og nå. 

 

Bruno og Rashford inn hever nok kvaliteten ytterligere 

Lenke til kommentar
bshagen skrev (6 minutter siden):

@Snikpellik «ikke gode nok» er da en overvurdering? Sitter å ser på Evra og med Neville i boksen, og de sparer ikke på kruttet for å si det sånn

«Problemet på topp», tja - jeg veit ikke helt hva du mener her, 1-0 scoringen var jo juniorfeil i markering og forsvaret har jo vært på tur. De har jo hatt en haug av sjanser, de rundspilte oss til tider 

Ja, på topp har vært hovedproblemet siden vi ikke har klart å holde spesielt mye på ballen over midten. Godt å se det ble gjort bytter der til pause, Cavani og VDB ut. Som sagt i forrige innlegg var disse to dårlige i første. Ingen strekk på West Ham som kan bryte relativt høyt i banen før de kontrer. Får håpe på mer bevegelse med byttene.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...