Gå til innhold

ANMELDELSE: World of Warcraft: Shadowlands


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva synes anmelder om rifts i Diablo 3? 

Det er ingen ting som er så avslappende som å sette på en god podcast og farme rifts noen timer i D3. Man går selvfølgelig lei, men jeg hadde kanskje sett for meg at Torghast kunne bli noe av det samme. Jeg vurderer å kjøpe Shadowlands i jula og grind.

Lenke til kommentar
xionor skrev (7 timer siden):

Smak og behag, jeg synes Torghast er sykt kult og morsomt å spille. Lett det mest spennende ved hele expansion for meg.

 

essofaces skrev (7 timer siden):

Likte alt i denne utvidelsen utenom torghast, det er bare gørr kjedelig, og vil nok drepe lysten min på å fortsette å spille wow...

Artig at denne featuren kan bli mottatt så ulikt :)

Lenke til kommentar

"Torghast, som sårt trenger en voldsom overhaling dersom Blizzard faktisk vil at spillere skal gidde å fortsette med den"

Hæææ? Rart at du synes det. Trodde det var bred enighet i miljøet at Thorgast er noe av det beste som er tilført wow på lenge. Hele guilden min er hvertfall i ekstase.

Layer 3 med to kompiser er noe av det morsomste (Om litt enkelt mot slutten) jeg har gjort i WoW på lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt tydelig at det er delte meninger om Torghast, og det er godt mulig at valg av klasse har noe med det å gjøre.
Selv har jeg kun prøvd meg på tårnet som Enhancement Shaman, og som jeg skriver ble det ensformig og altfor enkelt. Kanskje hadde det blitt annerledes om jeg valgte en annen klasse først, men jeg tror uansett at jakten på Soul Ash hver bidige uke hadde tatt knekken på spillegleden før eller siden.

Lenke til kommentar

Tror du vil få veldig forskjellig anmeldelse, i forhold til hvilken spiller du er i WoW. Er anmelder en som ikke er i mythic raid eller gjør keys?

Uansett så synes eg historien er 2/10. Kun maldraxxus eg likte, selv om sonene i seg selv ikke er så gale, så minner storien om dårlig barnetv (spesielt ardenwald).

Er enig at Torghast var kjedelig de 2 første layers, det er bare grind slik som i diablo for å få høyere keys. Er ganske gøy å jakte på anima powers og se hvordan gameplayet forandrer seg. Eg hadde 264% runspeed på druiden, og når man kan caste på farten er det veldig morsomt å være caster.

Dungeons var morsom, siste boss i Theater of Pain gjorde at eg måtte sette mine egne sound clues på siste fase (eg spilte med folk som gjorde 1.3kdps.. det føltes som tyrannical, spesielt når 1-2 alltid dauet)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...