Gå til innhold

Rund dings på display🧐


xrays

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
xrays skrev (På 1.12.2020 den 7.33):

Det har dukket opp en rund flyttbar dings på display, jeg har en Huawei p2. Den var der plutselig en dag og jeg får den ikke vekk. Ca 1/2 cm i størrelse. Hvordan får jeg den vekk? 

Er det noe som kalles dock og finnes i innstillinger under tilgjengelighet, tro?

Lenke til kommentar
Nidar2 skrev (5 timer siden):

Er det noe som kalles dock og finnes i innstillinger under tilgjengelighet, tro?

Kunne ikke finne noe som stod på der som heter dock. Hadde jeg skjønt hva den dingsen er til, men det gjør jeg ikke.

Må flytte på den fordi den kommer i veien. 

Lenke til kommentar
xrays skrev (På 1.12.2020 den 7.33):

Det har dukket opp en rund flyttbar dings på display, jeg har en Huawei p2. Den var der plutselig en dag og jeg får den ikke vekk. Ca 1/2 cm i størrelse. Hvordan får jeg den vekk? 

Uansett hvor du er på telefonen, eller i nettleseren? Er vel mulig å ta et printscreen og legge ut her?

Lenke til kommentar
mobile999 skrev (11 timer siden):

Ja det er rett det er denne dingsen. Har søkt på dokk og ass (assistanse) i tillegg til å ha lett opp og ned og i mente i innstillinger, men finner ikke frem til noe som er linket til dette eller som påvirker den til å forsvinne. 

Endret av xrays
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
xrays skrev (2 timer siden):

Ja det er rett det er denne dingsen. Har søkt på dokk og ass (assistanse) i tillegg til å ha lett opp og ned og i mente i innstillinger, men finner ikke frem til noe som er linket til dette eller som påvirker den til å forsvinne. 

Under system og videre under systemnavigasjon, er et tips i tråden linket ovenfor.

Lenke til kommentar
xrays skrev (6 timer siden):

Ja det er rett det er denne dingsen. Har søkt på dokk og ass (assistanse) i tillegg til å ha lett opp og ned og i mente i innstillinger, men finner ikke frem til noe som er linket til dette eller som påvirker den til å forsvinne. 

Takk, nå fant jeg ut av det, jeg skrollet ikke langt nok ned først, men nå fant jeg navigasjons dokken 👍🙂

Endret av xrays
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...