Gå til innhold

En inkompetent far (Stasjonær PC)


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har bikka 40 og er helt ute av stand til å assistere tenåringen i kjøp av datamaskin. Hun trenger en stasjonær PC som klarer avansert bilderedigering, og muligens også litt spilling av minecraft. Pristak 10.000 (gjerne rimeligere), alt inkludert. Fins det gode tilbud på noe som matcher behovet i dag?

På forhånd takk.

Endret av Dr. Nyborg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Svein M skrev (2 timer siden):

Disse ser ganske like ut, bortsett fra at denne er HP https://www.power.no/data-og-tilbehoer/pc/stasjonaer-pc/hp-pavilion-tg01-0413no-stasjonaer-pc/p-1100875/

Er det noen stor forskjell mellom disse siden Elkjøp referer til en førpris på 8995,-? Synes innmaten ser ganske så lik ut. 

Lenke til kommentar
Psykake skrev (31 minutter siden):

Disse ser ganske like ut, bortsett fra at denne er HP https://www.power.no/data-og-tilbehoer/pc/stasjonaer-pc/hp-pavilion-tg01-0413no-stasjonaer-pc/p-1100875/

Er det noen stor forskjell mellom disse siden Elkjøp referer til en førpris på 8995,-? Synes innmaten ser ganske så lik ut. 

Maskinen på Elkjøp har "GTX 1650 Super" GPU som er litt raskere enn "GTX 1650" GPU som er i HP maskinen. Ellers så er de like spesifikasjonsmessig så langt jeg ser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Svein M skrev (4 minutter siden):

Maskinen på Elkjøp har "GTX 1650 Super" GPU som er litt raskere enn "GTX 1650" GPU som er i HP maskinen. Ellers så er de like spesifikasjonsmessig så langt jeg ser.

Takk for svar. Ok. Jeg bestilte den fra Elkjøp i sted, men så at den ikke var på lager før 15/12. Den på Power kunne jeg hente i dag, men hvis jeg får mer for pengene hos Elkjøp, venter jeg bare. 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...