Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til menn: fantaserer dere om andre kvinner når dere har sex?


Gjest 6a22e...3b1

Anbefalte innlegg

Gjest 6a22e...3b1

La oss si at du tar med deg en dame hjem fra byen. Når hun kler av seg legger du merke til at kroppen hennes er stygg og hun tilfredsstiller ikke dine preferanser. Fantaserer du da om andre kvinner for å klare å gjennomføre samleiet? Slår du av lyset? Kniper igjen øynene? Eller avbryter du samleiet og går hjem? 

Et annet scenario. La oss si at du har blitt forelsket i ei dame, men igjen, hun står ikke til forventningene når klærne er av. Siden du er glad i denne kvinnen så tenker du at du ikke kan dumpe henne fordi kroppen hennes ser ut som den gjør, eller så vil du bare ikke såre henne så du bare later som om du liker kroppen hennes. Hvordan klarer du ha sex med henne da? Ser du for deg at kroppen hennes ser annerledes ut og bedre ut enn den egentlig gjør, og når du da kommenterer at hun er deilig eller sexy så ser du for deg at hun er en annen? 

Anonymous poster hash: 6a22e...3b1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man er glad i noen blir man vant til kroppen hennes og slutter etter hvert å sammenligne hennes mot andres. Man knuller det man har og er fornøyd med det.

Om du ønsker litt penere ord så kan man skrive : Når man elsker noen er man som regel sammen med dem og bryr seg ikke om utseende til andre når man koser seg sammen.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest 6a22e...3b1
Malvado skrev (3 minutter siden):

Når man er glad i noen blir man vant til kroppen hennes og slutter etter hvert å sammenligne hennes mot andres. Man knuller det man har og er fornøyd med det.

Om du ønsker litt penere ord så kan man skrive : Når man elsker noen er man som regel sammen med dem og bryr seg ikke om utseende til andre når man koser seg sammen.

 

Men hvordan kan du bli glad i noen om de ikke står til forventningene/preferansene? Det må jo være en stor bummer om kvinnen for eksempel er snill og grei og har en god personlighet sånn sett, men så ser hun jævlig ut uten klær? Og selv om du liker noen veldig godt så kan du jo bli skuffa når de ikke ser bra ut naken og dermed forsvinner følelsene? 

Anonymous poster hash: 6a22e...3b1

Lenke til kommentar

Jeg fantaserer ikke om andre I den forstand at jeg ønsker den andre var en annen. Jeg fantaserer gjerne om andre situasjoner som er mer opphissende.

Når det gjelder kroppen til den aktuelle så er det enten opphissende eller ikke. Å late som kvinnen er en annen funker iallefall ikke for meg. Jeg kan allikevel gjøre ting som er ekstra opphissende for å veie opp, men det fungerer i et begrenset tidsrom.

Folk blir penere når man liker dem. Vi menn er stort sett akkurat som dere damer. Vi kan bare ikke uttrykke våre følelser på samme måte uten å dømmes.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 6a22e...3b1
Corp Por skrev (9 minutter siden):

Jeg fantaserer ikke om andre I den forstand at jeg ønsker den andre var en annen. Jeg fantaserer gjerne om andre situasjoner som er mer opphissende.

Når det gjelder kroppen til den aktuelle så er det enten opphissende eller ikke. Å late som kvinnen er en annen funker iallefall ikke for meg. Jeg kan allikevel gjøre ting som er ekstra opphissende for å veie opp, men det fungerer i et begrenset tidsrom.

Folk blir penere når man liker dem. Vi menn er stort sett akkurat som dere damer. Vi kan bare ikke uttrykke våre følelser på samme måte uten å dømmes.

Hva mener du med dette? 

Anonymous poster hash: 6a22e...3b1

Lenke til kommentar
Gjest 87304...5ca
Gjest 6a22e...3b1 skrev (17 minutter siden):

Men hvordan kan du bli glad i noen om de ikke står til forventningene/preferansene? Det må jo være en stor bummer om kvinnen for eksempel er snill og grei og har en god personlighet sånn sett, men så ser hun jævlig ut uten klær? Og selv om du liker noen veldig godt så kan du jo bli skuffa når de ikke ser bra ut naken og dermed forsvinner følelsene? 

Anonymous poster hash: 6a22e...3b1

Miste følelsene fordi man ikke er fornøyd med kroppen?? Man får følelser for en person, ikke en kropp. Hvis de "følelsene" går vekk fordi en kropp skuffer, ja, da hadde man ikke følelser i utgangspunktet.

For å svare på spørsmålet: Nei, jeg hverken klarer eller vil tenke på andre. Man tenker på den man er glad i.

Nå vet ikke jeg hva du mener med en stygg kropp. Man kan jo til en viss grad se hvordan en kropp ser ut med klær på, så hvor stort sjokk kan man egentlig få? Handler det om små ting så må man gå inn i seg selv og vurdere sterkt hva man skal forvente av andre. ALLE har noe de ikke liker, sånn er livet, men det betyr ikke at andre synes det er stygt.

 

Anonymous poster hash: 87304...5ca

Lenke til kommentar
Gjest 87304...5ca
Gjest 6a22e...3b1 skrev (3 minutter siden):

Hva mener du med dette? 

Anonymous poster hash: 6a22e...3b1

Historisk sett har det vært litt tabu for gutter å vise følelser fordi vi skal være sterke og tøffe.

Anonymous poster hash: 87304...5ca

Lenke til kommentar
Gjest 6a22e...3b1 skrev (33 minutter siden):

La oss si at du tar med deg en dame hjem fra byen. Når hun kler av seg legger du merke til at kroppen hennes er stygg og hun tilfredsstiller ikke dine preferanser. Fantaserer du da om andre kvinner for å klare å gjennomføre samleiet?

Ser ikke helt hvordan dette er en problemstilling. Dersom jeg lar meg forføre og blir med på leken av ei jente, betyr jo det at jeg allerede er tiltrukket av både kropp og personlighet. De fleste er jo helt vanlige under fasaden. Så "stygg" finnes ikke for min del. Jeg skal innrømme at det eneste jeg syns er stygt er når man er sykelig overvektig. Da snakker jeg ikke om litt blubbete og chubby (det syns jeg faktisk bare er digg). Men type 120 kg. Men da ville jeg heller ikke hatt samleie med vedkommende. Det skal litt til før jeg går med på sex, jeg har vel en litt høy standard kanskje. Skal litt til før jeg blir veldig kåt av ei jente. Men stygg - neeh.

Jeg og en eks-kjæreste diskuterte dette med å fantasere om andre mens vi hadde sex. Så vi testet det ut.... Hu hjalp meg litt på veien, vi byttet ut navnet hennes til navnet til ei hot venninne hu hadde. Og jeg forsøkte alt jeg kunne med å forestille meg dette. Men nei, det fungerte ikke. Jeg hadde vel nesten motsatt effekt av det. Men dette var med daværende kjæreste. Det som derimot fungerte veldig godt var å forestille seg denne venninna i en setting med meg og daværende kjæreste. Hehe... Og det er vel noe jeg fremdeles gjør, at jeg kan forestille meg at vi er en annen plass. Men det er fremdeles med personen jeg har sex med. Ingen andre, det klarer jeg ikke. Ikke engang om jeg prøver klarer jeg å "skifte ut" personen jeg ligger med. 

Jeg tror damer er mer kritiske til utsende og tenker mer på det enn vi menn gjør. For oss er det nok personligheten og alt det andre som står sterkere. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 6a22e...3b1
Gjest 87304...5ca skrev (49 minutter siden):

Miste følelsene fordi man ikke er fornøyd med kroppen?? Man får følelser for en person, ikke en kropp. Hvis de "følelsene" går vekk fordi en kropp skuffer, ja, da hadde man ikke følelser i utgangspunktet.

For å svare på spørsmålet: Nei, jeg hverken klarer eller vil tenke på andre. Man tenker på den man er glad i.

Nå vet ikke jeg hva du mener med en stygg kropp. Man kan jo til en viss grad se hvordan en kropp ser ut med klær på, så hvor stort sjokk kan man egentlig få? Handler det om små ting så må man gå inn i seg selv og vurdere sterkt hva man skal forvente av andre. ALLE har noe de ikke liker, sånn er livet, men det betyr ikke at andre synes det er stygt.

 

Anonymous poster hash: 87304...5ca

Alt er relativt så det du betegner som en stygg kropp er da i dette tilfellet en stygg kropp. Det er ikke alt man ser når noen har klær på - arr, løs hud, strekkmerker, kviser. Ja, du ser størrelsen på kroppen, men du aner jo ikke om puppene henger, om de er små eller store. Man kan jo få kjempe sjokk om puppene for eksempel henger mye eller kvinnen har løs hud på magen, arr på kroppen og lignende, når hun i utgangspunktet så bra ut med klær på? 

Gjest 87304...5ca skrev (46 minutter siden):

Historisk sett har det vært litt tabu for gutter å vise følelser fordi vi skal være sterke og tøffe.

Anonymous poster hash: 87304...5ca

Greit nok men det har jo ingenting med dette temaet å gjøre? 

Anonymous poster hash: 6a22e...3b1

Lenke til kommentar
Gjest 6a22e...3b1 skrev (3 timer siden):

Hva mener du med dette? 

Anonymous poster hash: 6a22e...3b1

At kjønnene dømmes forskjellig til tross for at vi stort sett er ganske like. Sånn du ser på andre menn ser også menn på deg. Det er like stor forskjell fra mann til mann som kvinne til kvinne.

Det er like mange overfladiske kvinner som menn og motsatt.

Lenke til kommentar
Gjest 6a22e...3b1
Labelle skrev (1 time siden):

Klart man fantasier. Poronoindustrien har mye skyld i det.

Så de andre i tråden her lyver? Var det jeg tenkte. 

Anonymous poster hash: 6a22e...3b1

Lenke til kommentar
Gjest 6a22e...3b1
Corp Por skrev (2 timer siden):

At kjønnene dømmes forskjellig til tross for at vi stort sett er ganske like. Sånn du ser på andre menn ser også menn på deg. Det er like stor forskjell fra mann til mann som kvinne til kvinne.

Det er like mange overfladiske kvinner som menn og motsatt.

Det hjelper ikke meg og har ingenting med temaet å gjøre.... Jeg er kvinne og lurer på hva menn tenker. Bryr meg åpenbart ikke om hva andre kvinner tenker og mener. 

Anonymous poster hash: 6a22e...3b1

Lenke til kommentar
Gjest 6a22e...3b1
:utakt skrev (6 minutter siden):

Denne tråden var skikkelig Kvinneguiden. Sikker på at du er i riktig forum, TS? :wee:

Jeg har aldri tenkt på noen andre enn den jeg ligger med under sex. Det høres bare rart ut. Når det har kommet så langt som til sex så er jeg jo tent på dama. Trenger ikke tenke på noen andre da.  

Det er flest menn her, så er derfor jeg spør her, og hadde håpet jeg skulle få seriøse svar. På Kvinneguiden er det nesten kun kvinner som svarer. 

Skjønner at det går fint å ikke fantasere om andre kvinner i senga når man ligger med ei som er både vakker og sexy, men nå tenkte jeg på hvordan det er når en mann ligger med ei som har stygg kropp. Så jeg går ut ifra at de du har ligget med har hatt idealkroppen eller vært nærme den iallfall. 

Anonymous poster hash: 6a22e...3b1

Lenke til kommentar

Kan det ha noe med hvor direkte motbydelig selve fremstillelsen og spørsmålet var? Nå vet jeg ikke aldersrommet her men det må jo være over seksuell lavalder. Om ikke annet er jeg glad for at menn synes dette synet var forkastelig.

Dette var litt i gata at man får lyst til å ta seg en dusj etter å ha snakke med en særdeles overfladisk og tom personlighet. Men det virker så umodent at jeg tror alder er en sak her.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 6a22e...3b1
Theo343 skrev (3 minutter siden):

Kan det ha noe med hvor direkte motbydelig selve fremstillelsen og spørsmålet var? Nå vet jeg ikke aldersrommet her men det må jo være over seksuell lavalder. Om ikke annet er jeg glad for at menn synes dette synet var forkastelig.

Dette var litt i gata at man får lyst til å ta seg en dusj etter å ha snakke med en særdeles overfladisk og tom personlighet. Men det virker så umodent at jeg tror alder er en sak her.

Jeg stilte et hypotetisk spørsmål fordi jeg er usikker på egen kropp. Inntrykket jeg sitter med er at utseende har mye å si, og spesielt hvordan kroppen ser ut. Jeg har gått ned mye i vekt og sliter med å akseptere den nye kroppen min. Grunnen til at jeg formulerer spørsmålene slik jeg gjør er at jeg ser bra ut i klær, og man ser ikke at det er noe galt med kroppen min før jeg kler av meg. Da er det en del løs hud, pupper som henger og arr etter selvskading (de er grodd, over 5 år gamle). Jeg har ikke hatt sex siden før jeg gikk ned i vekt. På kjøttmarkedet taper jeg noe ekstremt. Jeg forstår ikke hvorfor dette er et "motbydelig" spørsmål, når det i realiteten er veldig ekte for meg. Jeg er jo et menneske med behov, og jeg vil jo gjerne være med menn igjen, men jeg føler meg rett og slett for stygg til det. Jeg har hatt sex og slikt før men det er veldig lenge siden, og jeg var mindre usikker når jeg var i slutten av tenårene og i starten av 20-årene. Faktisk. Trodde selvbildet ble bedre med åra men det går nedover her i gården, jeg er en voksen kvinne. 

Så ja, målet med tråden var bare å finne ut om jeg kan regne med å bli avvist, og kanskje forberede meg på at mannen ikke er helt tilstede og kanskje fantaserer om andre. 

Anonymous poster hash: 6a22e...3b1

Lenke til kommentar

At du er usikker på egen kropp gir mening (ikke kritikk), men det er jo alle i varierende grad med mindre man er fullstendig narsissist. Jeg vet ikke hvem du lytter til når det gjelder slikt som får deg til å tenke slik du fremlegger her men jeg ville forsøkt å snakke med noen rundt deg som har litt mer dybde enn de som evt. har plantet slike tanker der. De tankene du har nå er greit å få jobbet litt med og komme seg litt på rett kjøl mentalt sett igjen. 

Måten du ordlegger deg på gjør at det er vanskelig å vite om du er seriøs. "På kjøttmarkedet taper jeg noe ekstremt". Vel, forferdelig grunne personer taper ikke så mye på kjøttmarkedet, de har det som plommen i egget.
Jeg tror dette går mer på at du først må finne ut hvem du er og hva du mener er viktig i livet ditt. Deretter jobbe vekk det tankegodset som ikke hører hjemme i den tilværelsen.

 

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...