Gå til innhold

Rapport: Hydrogenbiler er et kommersielt feilsteg


Anbefalte innlegg

oophus skrev (35 minutter siden):

Det som er der er det samme som før merger. Iveco/Bosch samarbeid og fokus på lastebiler, pluss tilgang til Hydrotec FC og muligens Ultium pakken fra GM. 

Fabrikken ser ut til å ha greit tempo mot målet og Nikola TRE blir undersøkt for å bli godkjent for testing på offentlige veier atm. 

De lager fortsatt ikke egne brenselceller eller batteripakker? Høres jo ikke lovende ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kahuna skrev (Akkurat nå):

De lager fortsatt ikke egne brenselceller eller batteripakker? Høres jo ikke lovende ut. 

Det har de aldri gjort, og det ser jeg heller ikke noe vits i å gjøre. Batterier og brenselceller er i for stor utvikling at det lønner seg. Stor risiko og liten gevinst. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
oophus skrev (1 time siden):

Det har de aldri gjort, og det ser jeg heller ikke noe vits i å gjøre. Batterier og brenselceller er i for stor utvikling at det lønner seg. Stor risiko og liten gevinst. 

Det er jo ikke «store butikken» Nikola har ennu, det er ikke som «Spar»

Tesla er litt i samme uføret, snart 1% (rett nok med høg pris og gode marginer) og dei andre setter nu alle kluter til.

 

Gikk US for tidlig ut med Chinesiske restriksjoner på Google hva angår greier i midtkonsollen på en bil. Dei er ikke tapt bak en lukket dør, men lukket den så tidlig at det ingen krise for China blir.

 

Forstå meg rett, skrikerungen sitter i framsetet, ikke i baksetet med tablet levert av China.

Endret av Halvor Sølvberg- the MOV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...