Gå til innhold

Noen som har Xiaomi Mi TV Box S 4K?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en tidligere variant fra Xiaomi. Husker i farta ikke helt hva modellnavnet var. Har fungert greit - ikke topp ytelse, men greit nok til medieavspilling. Tok riktignok en del tid nå før den fikk oppgradering av Android. Tror de her hoppet over et par versjoner. Ikke prøvd Altibox sin Android TV-app.

Foretrekker i utgangspunktet Android framfor Apple-produktene, når når det gjelder denne vs. AppleTV, kan nok AppleTV være å foretrekke med tanke på tjenester støttet, oppgraderinger etc.

Lenke til kommentar

Mi Box S er vel litt gammel og utdatert nå? Har vel hatt min i noen år nå.

Men den gjør jobben sin og vell så det. Rask og smidig i bruk og alt av apper har fungert flott.

Streamer 4K H265 HDR video fra nettverket med VLC fint og, men den er litt treg da så tror det er akkurat så det går.

Om jeg skulle hatt noe nytt i dag så ville jeg kansje tittet på den nye Chromecasten. Den har jo fjernkontroll og det aller siste innen "Android TV",

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
chabrol skrev (På 26.11.2020 den 8.28):

Finner ikke den nye Google Chromecast med fjernkontroll til salgs noe sted. Hva med Xiaomi Mi TV Stick med Android TV 9.0 da? Fin pris, om den ikke er for treg da. Noen som kjenner til den?

 https://mi-home.no/produkt/black-week/mi-tv-stick/

Mi sticken du referere te e ein lignende versjon av mi box s bare vanvittig mye treigere. Altibox appen funke topp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...