Gå til innhold

Gaming mus og tastatur? Trådløst eller kablet?


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kjøpe nytt tastatur og mus denne uka, fortrinnsvis til gaming, og lurer på et par ting.... 

Trådløst eller kablet? Har trådløst noe å si i forhold til lag om jeg f.eks. spiller Battlefield PVP? Og om jeg går for kablet mus/tastatur, det funker da om jeg har det via en USB-hub, da jeg gjerne vil sitte et stykke unna selve maskinen?

Har noen tips om rimelige trådløse (eller kablede) tastatur/mus som kan funke? (gjerne til under 1000,- for begge...), og gjerne litt ergonomisk mus om mulig. Synes det er fryktelig mye der ute, så vanskelig å orientere seg og vite om noe er bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mye å velge mellom og ikke så lett å komme med generelle anbefalinger. Store hender, små hender, med eller uten numpad. 

Personlig syns jeg trådløst er noe herk. Alltid tom for batteri og redd for at det lugger pga babycall og all mulige forstyrrelser. Trådløst bare om man sitter i sofaen og spiller. Skal du ha lette eller harde knapper, med eller uten klikkelyd. Lurt å kjøpe hos en butikk, der du kan prøve hva du liker best. 

Denne musen er vell mest polulær for tiden, Glorious, tilbud komplett: https://www.komplett.no/product/1147184/gaming/gaming-utstyr/gaming-mus/glorious-model-d-gaming-mus-matt-sort?gclid=Cj0KCQiAwf39BRCCARIsALXWETxOfw-Zat7YFK5RgVyoZeDZyuCcJQQt-KhkgDVspaffUZ7uN0x-IbAaAjb6EALw_wcB&gclsrc=aw.ds

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...