Gå til innhold

Siden finnes ikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det virkelig stemmer det du sier om at du har blitt trakassert, mobbet og fryst ut fra jobb i 1 år synst jeg du bare kan kjøre på :) Dette blir som en straff for arbeidsgiver, og i de aller fleste tilfeller er det ikke greit å utnytte sykemelding, men her burde nesten arbeidsgiver bli straffet for å la et slikt miljø og kultur vokse på arbeidsplassen. 

Lenke til kommentar
Stu1 skrev (11 minutter siden):

Om det virkelig stemmer det du sier om at du har blitt trakassert, mobbet og fryst ut fra jobb i 1 år synst jeg du bare kan kjøre på :) Dette blir som en straff for arbeidsgiver, og i de aller fleste tilfeller er det ikke greit å utnytte sykemelding, men her burde nesten arbeidsgiver bli straffet for å la et slikt miljø og kultur vokse på arbeidsplassen. 

U

Endret av Namsmannen
Lenke til kommentar
1 minute ago, Namsmannen said:

Ja, det stemmer 100%. Har blitt fryst ut, blitt gjort narr av utseendet mitt, kollegaer samler seg i «gjeng» og snakker stygt om meg og ler når jeg ikke er der, sjefen sier jeg er grunnen til at jeg blir mobbet. Det er derfor jeg syns jeg fortjener dette. Jeg er innmari sint. 

Dette kan ikke være et stort firma? Uansett elendig. Om noe slikt har gått så langt at du har måtte tatt ut sykemelding, burde du bare dra den så langt som du klarer. Lykke til med utdanningen. Hva tenker du å jobbe med?

Lenke til kommentar
Stu1 skrev (5 minutter siden):

Dette kan ikke være et stort firma? Uansett elendig. Om noe slikt har gått så langt at du har måtte tatt ut sykemelding, burde du bare dra den så langt som du klarer. Lykke til med utdanningen. Hva tenker du å jobbe med?

H

Endret av Namsmannen
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...