Gå til innhold

trenger tips til et nytt spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv ut

- Jagged Alliance 2
- Civilization: Alpha Centauri
- Diablo 2
- Age of empires 2
- Settlers 3
- Warcraft 3
- Mechcommander 1
- Guild wars 1. Dette er mer rollespill enn strategi .. GW2 har jeg ikke prøvd, det ser bra ut.

Jeg har kjøpt og fått spilt Diablo 3 nå en del måneder. Det er et veldig bra spill og etter min mening, en verdig oppfølger til Diablo 2. hvis du vil ha et spill som er mer moderne, med mer kvalitets-grafikk og detaljer, så anbefaler jeg å prøve Diablo 3, og helst med tilbehøret Reaper of souls, men uten Rise of the necromancer. Hvis du heller er opptatt av mer klassisk grafikk, men minst like bra eller bedre spillbarhet, og mindre komplekse detaljer og greier å sette seg inn i, så anbefaler jeg Diablo 2. Det samme prinsippet kan sies om Warcraft 2 og 3.

Jeg liker rollespill og strategispill best.. og har sjekka ut en del det siste halvåret. Sett på, i hvert fall. Og jeg har enda ikke funnet noe som når de spillene jeg har nevnt her, i kvalitet. Jeg kan se ganske tydelig i en video på et spill om jeg vil like det eller ikke. Men driver enda og sjekker ut fra tid til annen.

Lenke til kommentar

The Outer Worlds (førsteperson RPG) spiller jeg for tiden. Storkoser meg! Man kan velge side med hvem man vil, og kan være slem, snill eller noe midt imellom.

Ellers anbefaler jeg Wasteland 3 (fugleperspektiv tur-basert RPG). Også et rollespill man kan velge side med omtrent alle. Fallout 4 (første-(og tredje-)person RPG) er jo likt Skyrim, bare i en dystopisk fremtid. Og Mass Effect-spillene (tredjeperson RPG) kommer snart i remastered utgave visstnok.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar
On 11/22/2020 at 1:34 AM, Taurean said:

Prøv ut

- Jagged Alliance 2
- Civilization: Alpha Centauri
- Diablo 2
- Age of empires 2
- Settlers 3
- Warcraft 3
- Mechcommander 1
- Guild wars 1. Dette er mer rollespill enn strategi .. GW2 har jeg ikke prøvd, det ser bra ut.

Jeg har kjøpt og fått spilt Diablo 3 nå en del måneder. Det er et veldig bra spill og etter min mening, en verdig oppfølger til Diablo 2. hvis du vil ha et spill som er mer moderne, med mer kvalitets-grafikk og detaljer, så anbefaler jeg å prøve Diablo 3, og helst med tilbehøret Reaper of souls, men uten Rise of the necromancer. Hvis du heller er opptatt av mer klassisk grafikk, men minst like bra eller bedre spillbarhet, og mindre komplekse detaljer og greier å sette seg inn i, så anbefaler jeg Diablo 2. Det samme prinsippet kan sies om Warcraft 2 og 3.

Jeg liker rollespill og strategispill best.. og har sjekka ut en del det siste halvåret. Sett på, i hvert fall. Og jeg har enda ikke funnet noe som når de spillene jeg har nevnt her, i kvalitet. Jeg kan se ganske tydelig i en video på et spill om jeg vil like det eller ikke. Men driver enda og sjekker ut fra tid til annen.

Trur han mente spill i same sjanger som han nevnte over :)

Endret av Noiz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg har enda ikkje spilt noen av disse spillene, men har store planer om å spille Cyberpunk som kjemer 10. Desember laget av di samme folka som laget The Witcher 3.

Også kan også Immortals Fenyx Rising være aktutelt, som ser ut som tar veldig mye fra Zelda: Breath of the Wild. Dette kommer 3. Desember.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...