Gå til innhold

Coolermaster 750w bronse 599kr godt kjøp?


Anbefalte innlegg

Hei. 

Hva tenker dere om denne på tilbud til 599 https://www.komplett.no/product/1135157/datautstyr/pc-komponenter/stroemforsyning/enheter/cooler-master-mwe-bronze-v2-750w ?

Trenger en 750w til rtx 3070/3080 og amd 5600x, men budsjettet begynner å bli litt tynt.

Den er jo bronse, men bare 5% bak mange andre dobbel så dyre corsair PSUs som er gold. 

Gjør ikke noe att det er stygge kabler osv da jeg har hvite forlengede jeg skal bruke.

Er det ok å spare inn 6-700kr i forhold til eks corsair rm/tx750w?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjalottløk skrev (20 timer siden):

Hei. Jeg har testa denne nå, og var ikke fornøyd. Den er litt støyende samt at min har en merkelig skumme/skurre-lyd. Sistnevnte kan godt være en feil med min enhet, men ville ikke vært fornøyd selv uten denne lyden.

Hvis du har bestilt, gjerne oppdater om hvordan den er

Takk for svar. Nei jeg endte opp med en corsair rm750x som komplett ga meg en god pris på.

 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...