Gå til innhold

Hvilket Z390 HK som best erstatning for Z370 Asus Maximus X Apex? LØST


baggiebridges

Anbefalte innlegg

Bøyde pinner og en knekt pinne i cpu sokkelen på mitt Asus Maximus X Apex Z370 gjør jeg trenger nytt hovedkort. Har en 8700K som klokker ganske så bra.

Z370 er så si sluttkjørt i butikker, så da får det bli Z390 som er en oppdatering vil jeg tro. Ikke aktuelt og gå over på LGA 1200 nå.

Finnes begrenset med Z390 tilgjengelig og av de korta jeg finner synes det som er det nærmeste jeg kommer Apex kortet uten at det koster +6.500,-...  Godlike og Aurous extreme waterforce virker som vel mye og bruke på utgått cpu. 

https://www.komplett.no/product/1102343/datautstyr/pc-komponenter/hovedkort/intel-socket/msi-meg-z390-ace-s-1151 Eller burde jeg gå for et annet som er tilgjengelig i butikk nå?

Kunne godt kjøpt et brukt et, men utvalget på brukten er også ganske begrenset. Noen med brukt Z370/Z390 Asus Apex , Evga Dark, MSI Godlike etc så send gjerne en pm om du ønsker og være av med det til en fornuftig pris.( Max ~3.000,-)

Endret av baggiebridges
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

MSI Gaming Pro Carbon er brukt i riggene til TweakTown og TechSpot hvor de også kjører OC-tester på samme rigg.

Selvfølgelig bytter de på litt, men jeg husker godt at begge nevnte siter valgte akkurat dette kortet da det var nytt. Gunstig pris på Komplett også - 2300.

Har alltid vært en svoren ASUS-fan og liker derfor BIOS'en deres. Har kun hatt 2 forskjellige MSI-kort, og BIOS'en der er ikke like "fyldig" som hos ASUS, men den funker jo til OC hos nevnte forum, med mindre de faktisk kjører OC via ren software..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...