Jump to content
HKS

AMD RDNA2 - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

Recommended Posts

6 minutes ago, Grankongla said:

Hva er talentløst? De har informert på forhånd nøyaktig hvordan dette vil foregå.

Det som er talentløst om jeg får lov å forsvare argumentet mitt, er det at de tillater flere ordrer enn lagerstatus da evt. Istedetfor å stoppe salget nøyaktig ved siste kort, og så heller legge ut de kort som folk angrer kjøpet for - ut igjen på ny etterpå.

Har de ikke bedre lagerstyring og webgrensesnitt, så må man kunne få kalle det talentløst å skuffe kunder på den måten. En plasterlapp kunne være billett til å få kjøpe litt uti køen ved neste launch av AIB-kort da, altså smette inn i kø. Men, det hadde vel blitt sutring for det også tenker jeg om de gjorde unntak for de kundene.

Blir feil alt i sammen rett og slett. Loddtrekning hadde vært mer rettferdig, selv om "trumpistene" ville kommet og klaget på loddtrekningsfusk.

5 minutes ago, Mixy said:

Og for de som eventuelt "sto av" denne launchen for å heller kjøpe AIB ville dette blitt veldig urettferdig hvis kjøpere av disse kortene sto først i køen 25.11

Ergo det lar seg rett og slett ikke løse bedre? Eller komplett må legge inn IT-uviklingsressurser og kappe salget når de burde kappe salget. Eller loddtrekning som noen ville ha sutret om uan-faen-sett.

Edited by G

G skrev (Akkurat nå):

Det som er talentløst om jeg får lov å forsvare argumentet mitt, er det at de tillater flere ordrer enn lagerstatus da evt. Istedetfor å stoppe salget nøyaktig ved siste kort, og så heller legge ut de kort som folk angrer kjøpet for - ut igjen på ny etterpå.

Fordi de vil gå igjennom manuelt å verifisere hver ordre. 

• Like 1

G skrev (2 minutter siden):

Har de ikke bedre lagerstyring og webgrensesnitt, så må man kunne få kalle det talentløst å skuffe kunder på den måten. En plasterlapp kunne være billett til å få kjøpe litt uti køen ved neste launch av AIB-kort da, altså smette inn i kø. Men, det hadde vel blitt sutring for det også tenker jeg om de gjorde unntak for de kundene.

Blir feil alt i sammen rett og slett. Loddtrekning hadde vært mer rettferdig, selv om "trumpistene" ville kommet og klaget på loddtrekningsfusk.

Loddtrekning hadde vært best

• Like 2

Kryptodebunker skrev (4 minutter siden):

Jeg fikk ikke kjøpt før 1502. MSI 6800xt blir spennende å se. Har ca 100 lavere ordrenummer enn dere andre. 383021xx

383020xx eller 383021xx? :)

edit: Så ikke det siste du skrev... Er også på 383021xx - men på 15:03.

Edited by Mountain
  • Like 1

Mountain skrev (1 minutt siden):

383020xx eller 383021xx? :)

edit: Så ikke det siste du skrev... Er også på 383021xx - men på 15:03.

Ser jeg har 1503 inne på ordresiden også. Vi krysser fingrene. 

• Innsiktsfullt 1

Ikke akkurat drømmekjøpet på modell, men kan leve i håpet om at det blir et litt nyere skjermbilde omsider på meg:

Vet-ikke-men-kan-leve-i-troen.thumb.JPG.d155655b39a8c5139436c25b47b2c0f4.JPG

• Like 5

Lypsyls skrev (2 minutter siden):

Har Komplett tatt kortene av nettsiden? Finner ikke noen av de

Ja utsolgt kl 1503 kommer vanlige kort fra neste uke. 

Edited by Kryptodebunker

44 minutes ago, BioNor said:

Pfff..dere vet bedre😋 Sånn sto min 5900x i to døgn før den ble gul!

Takk for sympatien :laugh: 10-ish minutter uti kom min ordre på overtid. Om det skulle ha noe å bety. Kan jo være at 6800 var mye mindre populær. Og den burde jo være det gitt at det er ca. tusenlappen i forskjell opp til XT som nok er det kortet folk sikler etter i denne runden. Inntil 3080Ti eller noe annet kommer utover vinter-/vårmånedene.

ExcaliBuR skrev (6 minutter siden):

Skjer noe rart med systemet til komplett? Fikk nettopp mail om å fullføre kjøpet siden jeg hadde Asus RX 6800 XT i handlevogna?

Bug er utsolgt. Men du kan jo prøve.