Jump to content
HKS

AMD RDNA2 - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

Recommended Posts

1 hour ago, staljin said:

Det er ikke 1 April ennå

Vel, de ER fysisk inne hos komplett da :)

Bra observert at det ikke er 1. April. Det er 15. Februar. ;)

11 minutes ago, Nizzen said:

Vel, de ER fysisk inne hos komplett da :)

Bra observert at det ikke er 1. April. Det er 15. Februar. ;)

Godt vi er enige om noe. 😇

Bestilte et Sapphire Radeon RX 6800 XT NITRO+ fra Komplett tidlig i Januar. Nå er forventet på lager satt til 3. april, som jeg forstår er et estimat uten noe grunnlag... og jeg er sikkert laaangt bak i køen mtp. at Komplett er den mest populære butikken og Sapphire er den mest populære produsenten av AMD kort.

Men, vet noen om Komplett (og andre butikker) forplikter seg på noen måte til å gi folk som har bestilt prioritet på de få kortene som kommer inn, eller er det fare for at Komplett kansellerer ordren min på 9400 kr og setter ut kortet til salgs for 11000 eller noe når det en gang kommer inn?

muminim skrev (58 minutter siden):

Bestilte et Sapphire Radeon RX 6800 XT NITRO+ fra Komplett tidlig i Januar. Nå er forventet på lager satt til 3. april, som jeg forstår er et estimat uten noe grunnlag... og jeg er sikkert laaangt bak i køen mtp. at Komplett er den mest populære butikken og Sapphire er den mest populære produsenten av AMD kort.

Men, vet noen om Komplett (og andre butikker) forplikter seg på noen måte til å gi folk som har bestilt prioritet på de få kortene som kommer inn, eller er det fare for at Komplett kansellerer ordren min på 9400 kr og setter ut kortet til salgs for 11000 eller noe når det en gang kommer inn?

Slapp av Komplett har ikke fått sendinger fra Sapphire enda. Å bestille fra den mest populære produsenten av AMD kort er like dumt som å bestille Asus 3080 TUF og Strix. Da blir køen lang. 

Nei de kan ikke kansellere ordren din du får nok kortet i år en gang. 

Edited by Kryptodebunker
  • Like 1

Nå har komplett skjøvet antatt levering av Sapphire 6800 XT til 3. mai.. Har noen i det hele tatt fått Big Navi kort fra Sapphire?

10 hours ago, drvcd said:

Nå har komplett skjøvet antatt levering av Sapphire 6800 XT til 3. mai.. Har noen i det hele tatt fått Big Navi kort fra Sapphire?

Ikke sett noe fra Saphire hverken 3xxx eller radeon

staljin skrev (8 minutter siden):

Ikke sett noe fra Saphire hverken 3xxx eller radeon

Sapphire lager bare Radeon.

Vet ikke om noen som har fått kort fra Sapphire, men jeg har sett de bli lagt ut for kjøp (og på lager) hos Komplett for en tid tilbake.

Sikkert men nå er det tørt som i ørken. Ingen Sapgire. Har en Asrock 6800 i bestilling hos Multicrop til 6995. Den kan jeg sikkert bare glemme å få levert