Gå til innhold

Hvor kjøpe PlayStation i butikk?


Smultring77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Smultring77 skrev (3 minutter siden):

Takk. Er det sikkert at obs har inne ? At ikke det blir en ny komplett og power fadese? Jeg har allerede plass i køen til komplett. Var tidlige ute. April faktisk. Men det hjalp ikke. 

🤷‍♂️

 

mandodiao skrev (3 minutter siden):

Slutt å gi oss flere konkurrenter 😇

🤷‍♂️

Lenke til kommentar
  • Gjest endret tittelen til Hvor kjøpe PlayStation i butikk?
Theo343 skrev (16 minutter siden):

computersalg og gamezone selger også konsoll i morgen :) Tilhenger av åpenhet og informasjon fremfor bakhåndsalg internt i butikker som vi har sett denne høsten.

Bekreftet so far:
- Elkjøp
- Obs
- Platekompaniet
- Gamezone
- Netonnet
- Cdon
- Proshop

- Multicom
- Computersalg

Usikre:
- Deal.no
- Teknikmagasinet
- Europris
- Euroelectronics
- Jula
- Clas Ohlson

Avkreftet:
- Power
- Komplett
- Dustin

Ta  høyde for at endringer har skjedd etter sist jeg sjekket.

Kjenner forøvrig 1 fyr som jobber i én av disse butikkene som sa at de igjen fikk tilbud internt om å kjøpe konsollene de hadde fått på lager siden fysisk salg har blitt forbudt fra Sony. Om det gjelder flere butikker vet jeg ikke men litt betenkelig at flere butikker nå har fjernet varenumre siste par døgn.

Har sidene utover obs og elkjøp noe tidspunkt? Er det ved midnatt? Midt på dagen? Finner jo nada om PS5 på f.eks. multicom, computersalg og gamezone..

Lenke til kommentar
Theo343 skrev (44 minutter siden):

computersalg og gamezone selger også konsoll i morgen :) Tilhenger av åpenhet og informasjon fremfor bakhåndsalg internt i butikker som vi har sett denne høsten.

Bekreftet so far:
- Elkjøp
- Obs
- Platekompaniet
- Gamezone
- Netonnet
- Cdon
- Proshop

- Multicom
- Computersalg

Usikre:
- Deal.no
- Teknikmagasinet
- Europris
- Euroelectronics
- Jula
- Chlas Olsson

Avkreftet:
- Power
- Komplett
- Dustin

Ta  høyde for at endringer har skjedd etter sist jeg sjekket.

Takk. 
 

og til de av dere som ikke ønsker at denne infoen kommer ut i tråden ... jeg hadde gitt den til dere selv om jeg vil ha konsoll selv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (1 time siden):

computersalg og gamezone selger også konsoll i morgen :) Tilhenger av åpenhet og informasjon fremfor bakhåndsalg internt i butikker som vi har sett denne høsten.

Bekreftet so far:
- Elkjøp
- Obs
- Platekompaniet
- Gamezone
- Netonnet
- Cdon
- Proshop

- Multicom
- Computersalg

Usikre:
- Deal.no
- Teknikmagasinet
- Europris
- Euroelectronics
- Jula
- Clas Ohlson

Avkreftet:
- Power
- Komplett
- Dustin

Ta  høyde for at endringer har skjedd etter sist jeg sjekket.

Kjenner forøvrig 1 fyr som jobber i én av disse butikkene som sa at de igjen fikk tilbud internt om å kjøpe konsollene de hadde fått på lager siden fysisk salg har blitt forbudt fra Sony. Om det gjelder flere butikker vet jeg ikke men litt betenkelig at flere butikker nå har fjernet varenumre siste par døgn.

Challenge accepted!

Kjenner forresten folk i europris kjeden,  de kommer ikke til å få inn ps5, verken nå eller aldri. Hvor har du fått den infoen fra?

Endret av David_1214
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (3 timer siden):

computersalg og gamezone selger også konsoll i morgen :) Tilhenger av åpenhet og informasjon fremfor bakhåndsalg internt i butikker som vi har sett denne høsten.

Bekreftet so far:
- Elkjøp
- Obs
- Platekompaniet
- Gamezone
- Netonnet
- Cdon
- Proshop

- Multicom
- Computersalg

Usikre:
- Deal.no
- Teknikmagasinet
- Europris
- Euroelectronics
- Jula
- Clas Ohlson

Avkreftet:
- Power
- Komplett
- Dustin

Ta  høyde for at endringer har skjedd etter sist jeg sjekket.

Kjenner forøvrig 1 fyr som jobber i én av disse butikkene som sa at de igjen fikk tilbud internt om å kjøpe konsollene de hadde fått på lager siden fysisk salg har blitt forbudt fra Sony. Om det gjelder flere butikker vet jeg ikke men litt betenkelig at flere butikker nå har fjernet varenumre siste par døgn.

Jula,Europris og Clas Ohlsson feks kommer aldri til å selge PS5....skjønner ikke hvorfor disse er på den lista der i utgangspunktet.

Endret av Spill&Dill
Lenke til kommentar
Smultring77 skrev (4 timer siden):

Takk. Er det sikkert at obs har inne ? At ikke det blir en ny komplett og power fadese? Jeg har allerede plass i køen til komplett. Var tidlige ute. April faktisk. Men det hjalp ikke. 

De som tror på forhånd at de skal få tak i PS5 i morgen blir nok mest sannsynligvis skuffet.Skal prøve selv men tror sjansen er minimal da det kommer til å bli kaos på nevnte nettsider i morgen....blir ikke overasket om nettsidene kneler pgs stor pågang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Spill&Dill skrev (23 minutter siden):

De som tror på forhånd at de skal få tak i PS5 i morgen blir nok mest sannsynligvis skuffet.Skal prøve selv men tror sjansen er minimal da det kommer til å bli kaos på nevnte nettsider i morgen....blir ikke overasket om nettsidene kneler pgs stor pågang.

I see what you are doing😎
 

du skal være rimelig seig og treg om du ikke klarer å karre til deg 1 av de 3 mulighetene

Endret av David_1214
Lenke til kommentar
David_1214 skrev (1 time siden):

I see what you are doing😎
 

du skal være rimelig seig og treg om du ikke klarer å karre til deg 1 av de 3 mulighetene

Har ingenting med å være treg å gjøre men hvis antall konsoller tigjengelig er en brøkdel av etterspørselen så blir det veldig vanskelig.....enkel mattematikk dette.

Lenke til kommentar
  • Evil-Duck låst og gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...