Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Modrica skrev (5 minutter siden):

Bestil t 26.02, fikk melding fra posten i dag (01.02) at pakken er forhåndsmeldtimage.thumb.png.bd79761ea279748918017023ba9efcf8.png image.thumb.png.b799124234c934c02d6532ea1917e00b.png

Jeg bestilte også 26.01, fikk beskjed nå at den er i Oslo og på vei til meg, forventa 03.02👌🏻

Hi mates,

I'm a bit new here. Could you please give me some tips and tricks on buying PS5 in Norway. Been struggling for a while now to get the console. All the main Norwegian retailers that I know of are always out of stock for it, and I cannot fully trust sellers of Finn.no and facebook markets.

Would appreciate it if anyone can point out to some potential stores that might have the console and even how to get it. :) 

Alucard13 skrev (2 timer siden):

Hi mates,

I'm a bit new here. Could you please give me some tips and tricks on buying PS5 in Norway. Been struggling for a while now to get the console. All the main Norwegian retailers that I know of are always out of stock for it, and I cannot fully trust sellers of Finn.no and facebook markets.

Would appreciate it if anyone can point out to some potential stores that might have the console and even how to get it. :) 

One advice is to follow this thread: https://www.diskusjon.no/topic/1906938-playstation-5-tilgjengelig-tråd-les-første-post/

• Like 1

Sindre1996 skrev (9 minutter siden):

Ikke noe hell hos Elkjøp denne gangen heller.. jaja får bare vente på neste si

Heheh, du er ikke alene om det. Gleder meg til uken, da havner det vel x antall nye konsoller på Finn…

Feilhode skrev (2 minutter siden):

ZOZB4380BJ49PI

ELkjøp KODE løp å kjøp

Testa for å kjøpe til nevøen min, men koden funket ikke. Synd. Takk for at du delte :)

• Like 1

Just now, eezo said:

Testa for å kjøpe til nevøen min, men koden funket ikke. Synd. Takk for at du delte :)

Beklager det, sikkert noen som var raskere :(

• Like 3

Thomas Arashikage skrev (6 minutter siden):

Det hadde vært interessant hvor mange selgere på Finn som sitter på mer enn en konsoll tilsalgs. Se bilde tatt fra Finn idag på annonse lagt ut før jul.

Screenshot 2022-02-03 at 14.07.10.png

Er flere, ser den samme duden legger ut en ny så og si hver dag.

Sindre1996 skrev (3 minutter siden):

Funker det å bruke andre sine koder? En kompis av meg vant men han trenger den ikke. Kan jeg bruke koden hans eller må han bruke den?

Bare og bruke den det. Ser ikke helt problemet der. Evt få han til og bestille den så betaler bare du han?  

vi var 7 kompiser nå som hadde meldt oss på, ingen vant. 3 konken jeg ikke vinner på x)

Djupsen skrev (2 minutter siden):

Bare og bruke den det. Ser ikke helt problemet der. Evt få han til og bestille den så betaler bare du han?  

vi var 7 kompiser nå som hadde meldt oss på, ingen vant. 3 konken jeg ikke vinner på x)

Kjipærn.. ja men trodde den kanskje var koblet opp mot mailen hans ellerno?

Sindre1996 skrev (19 minutter siden):

Kjipærn.. ja men trodde den kanskje var koblet opp mot mailen hans ellerno?

Tror du fint kan bruke den. 

noen som vet hva Elkjøp gjør med de kodene som ikke blir brukt ? Må vel være noen tidvis som ikke blir brukt. 

Djupsen skrev (47 minutter siden):

Tror du fint kan bruke den. 

noen som vet hva Elkjøp gjør med de kodene som ikke blir brukt ? Må vel være noen tidvis som ikke blir brukt. 

Jeg vant, men kjøpte ikke, regner med de pusher ut noen ekstra koder da. 

Ble ikke min tur denne gangen heller med Elkjøp sin raffle, håper det vil være nok på lager ett eller annet sted før midten av februar når ungen fyller år 😅.