Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Gikk fort med NoN og Postnord for min del, spesielt med tanke på nyttårshelgen som kom i mellom. Bestilte i formiddagen onsdag 29. desember og ble levert mandag 3. januar. Kudos til dem 👍

Abiden skrev (31 minutter siden):

Gikk fort med NoN og Postnord for min del, spesielt med tanke på nyttårshelgen som kom i mellom. Bestilte i formiddagen onsdag 29. desember og ble levert mandag 3. januar. Kudos til dem 👍

Grattis, da er det bare å glede seg til Horizon 2 da 😃

• Like 2

Den ligger ute til 10k på cdon nå, men i et 10 minutters vindu lå den ute til forhåndsbestilling for 5990kr i går. Fikk lagt inn en forhåndsbestilling, så forsvant den og ble kun tilgjengelig til 10k. 

Jeg levde i god tro i slutten av 2020 om få kjøpt meg en ps5. Så jeg ønsket meg gavekort på Non i julegave fra samboeren min, ønsket ble oppfylt og gavekort fikk jeg både fra henne og broren hennes👍 Sitter her nå litt over ett år seinere med like høy saldo på kortene siden jeg altid har hvert 10 min forsein😅 
Ble medlem av diskusjon.no nå. Så nå er det mailvarsling og alt for full pupp her😂

Crayling skrev (2 timer siden):

Kan folk gi faen i å linke ps5er til 10k+ i tilgjengelig tråden? Finnes det en eneste løkrull her inne desp nok til slik overpris? Jeg tror ikke det. 

Poenget hans med å dele linken var vel for motsette de som nekter å kjøpe til 1-1.5k til overpris på Finn.no.

• Like 1

Roggen skrev (21 minutter siden):

Jeg levde i god tro i slutten av 2020 om få kjøpt meg en ps5. Så jeg ønsket meg gavekort på Non i julegave fra samboeren min, ønsket ble oppfylt og gavekort fikk jeg både fra henne og broren hennes👍 Sitter her nå litt over ett år seinere med like høy saldo på kortene siden jeg altid har hvert 10 min forsein😅 
Ble medlem av diskusjon.no nå. Så nå er det mailvarsling og alt for full pupp her😂

Gyldig i tre år så det finnes håp 🤣🤣🤣

TotalF skrev (8 minutter siden):

Gyldig i tre år så det finnes håp 🤣🤣🤣

Haha, ja😂 det blir vell til slutt😊 Får ny tv levert i februar, så jeg kjenner det klør litt ekstra fingra pga att den kommer snart😅👐

Thomas_H skrev (2 timer siden):

Grattis, da er det bare å glede seg til Horizon 2 da 😃

Takker 🙂 Ser lovende ut den! 😃

Edited by Abiden
  • Like 1

Hei. Klarte å bestille en ps5 via cdon 10.01.22 Ps5 - release 2022 med foreløpig releasedate 31.01, men har forstått det slik at folk her inne som har bestilt med samme releasedate fra cdon i slutten av desember har allerede fått sin tilsendt. Lurer på hvor lang tid det tok for dere. På min bestilling står den bare på «behandles». 

1 hour ago, 10di said:

Hei. Klarte å bestille en ps5 via cdon 10.01.22 Ps5 - release 2022 med foreløpig releasedate 31.01, men har forstått det slik at folk her inne som har bestilt med samme releasedate fra cdon i slutten av desember har allerede fått sin tilsendt. Lurer på hvor lang tid det tok for dere. På min bestilling står den bare på «behandles». 

Jeg kjøpte digital versjon 24.12.21.
Denne stod på behandles etter et par dager, og plutselig kom det bare sms og e-post fra posten og cdon at den var på vei. Kom frem her på fredag som var, altså den 07.01.22.

danskiii skrev (7 minutter siden):

Jeg kjøpte digital versjon 24.12.21.
Denne stod på behandles etter et par dager, og plutselig kom det bare sms og e-post fra posten og cdon at den var på vei. Kom frem her på fredag som var, altså den 07.01.22.

Takk for svar! Får satse på at noe skjer i løpet av dagen eller morgendagen. Ventet så lenge siden den kom på markedet og plutselig blir man utålmodig😆

• Like 1

10di skrev (5 timer siden):

Takk for svar! Får satse på at noe skjer i løpet av dagen eller morgendagen. Ventet så lenge siden den kom på markedet og plutselig blir man utålmodig😆

Skal ikkje sjå vekk ifra at du kan få den rundt den datoen som er satt. Altså rundt den 31.01.

Pallehysa skrev (41 minutter siden):

Skal ikkje sjå vekk ifra at du kan få den rundt den datoen som er satt. Altså rundt den 31.01.

Er redd jeg må belage meg på det, ja 😕

10di skrev (3 minutter siden):

Er redd jeg må belage meg på det, ja 😕

Absolutt ingen krise. Mtp kor vanskelig det er å få tak i, er du absolutt ein av dei heldige som får ein etter 2 uker ish....

Pallehysa skrev (21 minutter siden):

Absolutt ingen krise. Mtp kor vanskelig det er å få tak i, er du absolutt ein av dei heldige som får ein etter 2 uker ish....

Sant nok :) får bare smøre meg med tålmodighet og håpe den kommer senest rundt den tiden. Vare bare tilfeldig et 10 min åpent vindu jeg sjekka cdon og den var tilgjengelig før den forsvant og etter det kun var ps5 til 9990kr som var tilgjengelig.

On 1/10/2022 at 8:10 AM, danskiii said:

Fått ny plass på siden for å slippe akuratt dette :)

Beklager OT rot 😅

F5E81881-44FD-4A2D-A9D1-01B826963733.jpeg

Her slapp jeg hele balletten ved å ha den inne i benken og bare åpner skapdøre på gløtt når jeg bruker den. No problemos og ute av syn når den ikke brukes.

• Like 1

38 minutes ago, Theo343 said:

Her slapp jeg hele balletten ved å ha den inne i benken og bare åpner skapdøre på gløtt når jeg bruker den. No problemos og ute av syn når den ikke brukes.

Og jeg slapp å ha den i benken. Mange veier til samme mål :)

• Innsiktsfullt 1

Hei,

Bestemte meg idag for å kjøpe ps5 , men er fortsatt vanskelig å få tak i har jeg forstått. Er ganske ny i dette, noen anbefalinger om hvem hva hvor jeg skal følge med? Følger allerde elkjøp og power

Takker for svar på forhånd

Dondesp skrev (4 minutter siden):

Hei,

Bestemte meg idag for å kjøpe ps5 , men er fortsatt vanskelig å få tak i har jeg forstått. Er ganske ny i dette, noen anbefalinger om hvem hva hvor jeg skal følge med? Følger allerde elkjøp og power

Takker for svar på forhånd

Du kan følge med på denne tråden. Det går an å skru på e-postvarsel. Vær obs på at det er vanskelig å unngå falske positive hvis noen ikke får med seg den tydelig beskjeden at tråden kun skal brukes til varsling.

Lykke til!

https://www.diskusjon.no/topic/1906938-playstation-5-tilgjengelig-tråd-les-første-post/

• Like 2