Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vidarnilsen09 skrev (34 minutter siden):

Noen som kan si til meg om ps5 kommer og hvor

Hvis du kjøper fra Coolshop bør du velge faktura som betalingsmetode, med så lang frist som mulig. Bestilte for 6 dager siden, og pakken ser fortsatt ikke ut til å være sendt fra Danmark. I tillegg ser jeg det tidligere er meldt mistanke om at Coolshop videreselger reklamasjonsvarer som om de var nye. Kan nok være lurt å forsikre seg om at produktet er 100% før man betaler første krone.

Lenke til kommentar
50 minutes ago, Octopriest said:

Hvis du kjøper fra Coolshop bør du velge faktura som betalingsmetode, med så lang frist som mulig. Bestilte for 6 dager siden, og pakken ser fortsatt ikke ut til å være sendt fra Danmark. I tillegg ser jeg det tidligere er meldt mistanke om at Coolshop videreselger reklamasjonsvarer som om de var nye. Kan nok være lurt å forsikre seg om at produktet er 100% før man betaler første krone.

https://no.trustpilot.com/review/coolshop.dk
 

135k anmeldelser

edit; legger ved norske brukere som er lavere men samme butikk og lavere score

https://no.trustpilot.com/review/www.coolshop.no

 

Min erfaring er nummer 3 på vei og samt bekjente som har kjøpt er det over 20 stk uten problemer så langt. For meg virker de like gode som cdon. 

 

Endret av vampyrica
Lenke til kommentar
Octopriest skrev (58 minutter siden):

Hvis du kjøper fra Coolshop bør du velge faktura som betalingsmetode, med så lang frist som mulig. Bestilte for 6 dager siden, og pakken ser fortsatt ikke ut til å være sendt fra Danmark. I tillegg ser jeg det tidligere er meldt mistanke om at Coolshop videreselger reklamasjonsvarer som om de var nye. Kan nok være lurt å forsikre seg om at produktet er 100% før man betaler første krone.

Jeg har bestilt fra coolshop før, å det har gått bra. Ingen problemer. Bare sånn for å komme med en anekdote til…

Lenke til kommentar
Undified skrev (14 minutter siden):

Jeg har bestilt fra coolshop før, å det har gått bra. Ingen problemer. Bare sånn for å komme med en anekdote til…

Det er bra. Har aldri bestilt der før jeg bestilte forrige uke... Men det er noe som skurrer med denne butikken. Synes sporingen er merkelig, når butikken selv har flere oppdateringer enn transportør, men unnlater å informere om hvor pakken er scannet. Også spesielt når PostNord sier den ikke er hentet 4 dager etter Coolshop sier den er sendt. I tillegg til mye negative tilbakemeldinger gir jo dette grunn til å tvile. Men liker positive overraskelser jeg, så krysser fortsatt fingrene. 

Lenke til kommentar
SabbiG skrev (7 timer siden):

Jeg har så dårlig følelse med bestillingen av ps5 i cdon. Jeg vet ikke men jeg var så skepsis over nettsiden så kjøpte jeg den fordi det var PlayStation. Vet ikke om der var vært det.

Min cdon bestilling dukket nettopp opp i Posten appen, så da er den på vei. Bestilte 25. Desember

Var nåkk bare pågrunn av jul å nyttår at det tokk litt tid 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...