Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Baba2 skrev (23 minutter siden):

Hvor fort gikk Netonnet sine som det ble varslet for 2 timer siden i den andre tråden?

 

https://www.netonnet.no/art/gaming/kampanjer/playstation-5/sony-playstation-5/1020350.18480/

Trykket meg inn i det de åpnet for salg, og var utilgjengelig rett etterpå, men fikk bestilt og har fått ordrebekreftelse. Gjenstår bare å se om jeg faktisk får noe, hehe. 

Takker for alle gode tips som ble gitt på tråden her :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071

Fjernet noen personangrep og skryting rundt scalping. Minner om at dette ikke er tillatt i tråden. Tilbakemelding på moderering tas på PM.

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Lenke til kommentar
Elpapi skrev (14 minutter siden):

Hvis netonet,platekompaniet og Kjells  solgte Ps5 før jul. Så må jo power og Elkjøp også få det til.  
litt rart om mindre kjeder klarer få tak i Ps5 og ikke de største.  

Power hadde en runde i slutten november, Elkjøp hadde en runde forrige uke. Power sa i en artikkel at de venter en levering til, men usikkert om den kommer før jul. Kan potensielt bli på nyåret.

Lenke til kommentar
Elpapi skrev (59 minutter siden):

Hvis netonet,platekompaniet og Kjells  solgte Ps5 før jul. Så må jo power og Elkjøp også få det til.  
litt rart om mindre kjeder klarer få tak i Ps5 og ikke de største.  

Eneste jeg ikke har sett noe fra er proshop og multicom. Resten er vel ferdig med og selge, og power drar det nok over til nyåret. 

Lenke til kommentar
Franzedor skrev (24 minutter siden):

Eneste jeg ikke har sett noe fra er proshop og multicom. Resten er vel ferdig med og selge, og power drar det nok over til nyåret. 


ProShop selger ikke åpent, da de fortsatt har en lang bestillingskø de prøve å ta unna.
Onsdag skrev ProShop følgende til meg:

 

Sitat

Hei

Vi ser dessverre ikke nøyaktig hvor i køen du står, men det har kommet inn jevnlig i det siste, det kom 130 stk 09.12, nå er det ca 160 ordre som ikke har fått levert du er en av disse.

Beklager den ekstremt lange leveringstiden.

Vennlig hilsen | Best regards 

image.png.735832531ba04ade3a66a1ea39d25e90.png

Men jeg er usikker på om dette bare er våsetall.
Det fordi, jeg bestilte hos ProShop 20. oktober 2020!!!!!.
Da tenker jeg at jeg er et stykke foran i køen.

5. november svarte ProShop meg følgende:
 

Sitat

Hei, Tor

Sony PlayStation 5 (Nordic) har fortsatt status "Bestilt - Ukjent leveringsdato".

Vi får inn noen få nå og da som blir sendt til kunder som ligger i kø, slik som deg, umiddelbart.

Per dags dato så er det ca. 370 stk. i kø, som venter på Sony PlayStation 5 (Nordic).

Vennlig hilsen | Best regards 
image.png.001b334b2403882dae577a96f62f61ae.png

Altså, var jeg ett eller annet sted i en kø med 370 enheter.
Siden da har de fått inn noen leveringer, som nevnt over var det onsdag denne uken 160 igjen i køen.
Altså har de siden sist jeg var i kontakt, levert ut 210 enheter, og jeg som bestilte for godt over et år siden er fremdeles ikke langt nok fremme i køen.
Det merkelige er at de ikke vet hvor jeg er i køen.
 

Sitat

Hei, Tor

Det er dessverre ikke mulig for meg å se hvor i køen du ligger.

Vennlig hilsen | Best regards 

image.png.5880cda98448b3bbad1cdfceab4ff99e.png


 

Endret av Tor Rasmussen
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...