Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Franzedor skrev (7 minutter siden):

Nice! Vet du om det er mulig og bestille noen ekstra tjenester fra Bring når den er på vei? Ekspress på døra eller no? 

har ikke peiling, fikk ingen leveringsalternativer når jeg bestilte - men kanskje vi får noen alternativer fra Bring på mandag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Moenet skrev (27 minutter siden):

har ikke peiling, fikk ingen leveringsalternativer når jeg bestilte - men kanskje vi får noen alternativer fra Bring på mandag?

Nei det var akkurat det jeg stusset over også, fikk ingen valg rundt frakt. Vet at du kan legge til noen tjenester når du har pakke på vei fra postnord, men usikker på bring. Får vel bare vente og se :)

 

Lenke til kommentar
Just now, Tor Rasmussen said:

Men husket du å logge inn på kjell.com med medlemskonto?
Det var LEEEEEENGE tilgjengelig PS5 hos kjell.com.
Selv mer enn en time etter lenken kom, kunne jeg kjøpe.

Men før jeg logget skikkelig inn via en pc, fikk jeg samme beskjed "produktet kunne ikke legges i handlekurven"
Fikk den beskjeden på mobiltelefon-browser også, selv om jeg var logget inn. Straks jeg logget inn på pc, så var det bare å handle.
(Jeg handlet ikke, da jeg er på jakt etter veiledende pris. Men jeg kom helt til å taste inn kortnummer og velge fraktmåte.)

Den var tilgjengelig to ganger tidligere i dag. Første gangen var jeg for sen, alt tomt, men da registrerte jeg meg likevel som medlem. Andre gangen så var 25+ på lager når jeg forsøkte å kjøpe, men da fikk jeg denne meldingen om at produktet ikke kunne legges i handlekurven. Jeg forsøkte mange ganger, logget ut, logget inn, prøvde i en annen browser, etc., men fikk ikke kjøpt, måtte bare se på mens alle PS5ene forsvant... 

Lenke til kommentar
Elpapi skrev (5 timer siden):

Hadde vært moro og vist hvor mange Ps5 Norge har fått siste mnd. Samt hvor mange de får før 31.12. 

Regner med det er stopp nå, hvis ikke Power får sitt parti før jul. Tror alle norske nettbutikker har solgt unna sine partier de siste dagene, ikke sett noe fra multicom og proshop men. Vil tro power venter til over nyttår siden de kjører de trekningene, gikk rykter om forsinkelser. 

Lenke til kommentar
Christian96 skrev (11 minutter siden):

Jeg bestilte fra NetOnNet her om dagen med prioritert frakt, fortsatt ikke fått leveringsbekreftelse, bare ordrebekreftelse

Leveringsbekreftelsen kommer gjerne den dagen varen sendes, og i disse juletider blir det nok fort litt forsinkelser pga. det høye trykket på postgangen :) Jeg bestilte også hos NoN da jeg handlet, og det gikk 4 dager fra ordrebekreftelse til leveringsbekreftelse – og dette var i oktober.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...