Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Recommended Posts

tomatsaus26 skrev (8 minutter siden):

men du fikk jo epost om at du ikke fikk... jeg har ikke fått noen epost. 

Samme her, null epost, før eller siden hører man jo noe så gidder ikke stresse!

• Like 1

tomatsaus26 skrev (15 minutter siden):

men du fikk jo epost om at du ikke fikk... jeg har ikke fått noen epost. 

aha ja stemmer, fikk eposten :)

• Like 1

Fikk hentet fra Coop i Lillestrøm i dag, disk versjon. Ordrebekreftelse var ca 10:40 på salgsdagen. 

Vet det var noe prat om oss med nye kontoer, men lagde en for å holde folk oppdatert på min ordre da folk var interesserte i hvordan det gikk med oss som kom igjennom.

Da kan jeg også slette min ordre hos komplett, som var satt til levering i mai neste år 😕

• Like 2

Gledelig melding til alle som fikk slengt seg på cdon i dag. Den er allerede sendt!

Sporingsnummer og alt på plass!

Massiv kudos til cdon som sikrer seg mot scalping. Har fortsatt trua på at det kommer flere før jul og tror det blir lettere å få seg en da til dere som ikke har fått enda. Ser på finn at det markedet der står bom stille. Får man ikke solgt unna det man har er det ikke vits i å hente mer. Håper Sony gir ut en pressemelding snart om at mer er på vei så kan de bare sitte der og marinere hele gjengen. 

• Like 1

2 minutes ago, QUiPS said:

Da ble min ordre plassert i dag på CDON endret til sendt, fikk mail nå nettopp. Noen andre? 🤗image.png.62456ead0c85b494d43d9ba764ead983.png

jepp. du kom meg i forkjøpet:)

Forsøkte å legge i handlekurven hos cdon i dag i 3-tiden, men fikk aldri lagt den i kurven. Var det rundt denne tiden dere bestilte? Etter dette forsvant den helt fra cdon.. 

4 minutes ago, Vanzyman said:

Forsøkte å legge i handlekurven hos cdon i dag i 3-tiden, men fikk aldri lagt den i kurven. Var det rundt denne tiden dere bestilte? Etter dette forsvant den helt fra cdon.. 

14:48 fikk jeg ordrebrekreftelsen, så du var nok akkurat litt for sen.