Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

WolfOfPlaystation skrev (13 minutter siden):

sykt smarte som legger ut sporingsnummer. Noen kan bare kopiere nummeret, legge til i sporingsappen. Bruke fake legg og hente pakken for deg 😃

Fake legg der det står helt annen navn enn mottaker sitt navn lykke til med det 

Aleksanderand skrev (9 timer siden):

Forstår du ikke begrepet fake legg?

Kom å hent pakken fra utleveringsstedet 🤣 så skal vi se om du får den pakken 🤡

• Like 2

PATTNAIKPRATIK skrev (53 minutter siden):

vet du hvor de sender det fra? Fra Sverige?

Usikker faktisk ser meldingen er på svensk hvertfall står ikke hvor pakken er ennå.

LordM8YT skrev (3 minutter siden):

Går ikke å legge i handlekurven for meg. Kan noen hjelpe?

Utsolgt. Derfor det ikke går.

LordM8YT skrev (1 minutt siden):

Er 1 igjen.

Nei. Søker du opp Playstation 5 så står det utsolgt på begge variantene. Er bare nettsiden som henger igjen. Var sånn sist Maxgaming la ut og, står og henger på siste før den går over til utsolgt på produktsiden. 

Prøv å søk opp Playstation 5 i søkefeltet så ser du at begge utgavene er merket som utsolgt. Produktsiden står og 0 på lager hos meg.

Edited by CaZpeR

CaZpeR skrev (1 minutt siden):

Nei. Søker du opp Playstation 5 så står det utsolgt på begge variantene. Er bare nettsiden som henger igjen. Var sånn sist Maxgaming la ut og, står og henger på siste før den går over til utsolgt på produktsiden. 

Prøv å søk opp Playstation 5 i søkefeltet så ser du at begge utgavene er merket som utsolgt. Produktsiden står og 0 på lager hos meg.

Så det. Tok litt tid.

1 hour ago, PATTNAIKPRATIK said:

Hvor mange dager tok det?

Jeg fikk mail i går, å nå står det at den er underveis, så jeg vet ikke hvor lang tid det tar enda. Håper jeg har den før helgen. 

Pakke fra coolshop hentet! Bestilte 13.oktober og kom i dag, rask levering. Takk for tips fra gruppen her, nå ser jeg fram til å ta den i bruk og melder meg ut av gruppa. Happy gaming!

image.jpg

• Like 1
  • Heart 1