Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

vampyrica skrev (6 timer siden):

Har en bestilt derifra fra 19.11 ifjor og intet levering her. De hadde stadig en dato, men forskjøvet flere ganger og sist jeg kikket var det kun bestilt uten dato. 
Tror ikke de får inn så mange ps5 som andre kjeder gjør med tanke på alle datoer de har satt opp som antakelig leveranse. 
Er nok bedre å holde øyne oppe her inne, cdon har vært utrolig flinke med leveranser og antall om ikke annet.

Samme dato som jeg også bestilte.

Danielzu skrev (13 minutter siden):

Når og hvor ser man nye slipp? Fremdeles vanskelig å få kjøpt? Driver scalene fremdeles på?

Best bet er denne tråden her:

15 minutes ago, Bjowol said:

For de som lurte på kjøling på den nye ps5 varianten.

Flott å se at ytelsen er så å si lik, så samma hvilken maskin man har :)

Kommer dere inn på netonnet? For meg ser den ut som den har vært nede i mange timer. Prøvde å sjekke om de har ps5 på lager 😛

1 minute ago, Compostable said:

Veldig høy pris.. Men hadde foretrukket å kjøpe den fremfor å betale 7500 for bare konsoll (og kontroll) på Finn

Frister ekstremt. 2 kontroller, ladestasjon, headset og 400kr😆  

1 minute ago, Noxsy said:

Frister ekstremt. 2 kontroller, ladestasjon, headset og 400kr😆  

Ekstra kontroll, ladestasjon og 400 i PS Store er vel ting man får brukt uansett og headset avhengig av hva man trenger.

Men ja - i det minste slår det helt klart Finn pt. 

15 minutes ago, Compostable said:

Ekstra kontroll, ladestasjon og 400 i PS Store er vel ting man får brukt uansett og headset avhengig av hva man trenger.

Men ja - i det minste slår det helt klart Finn pt. 

Kjøpte jeg😅 Sjekket prisene. Platekompaniet tar 1400 i fortjeneste men står i de pengene etter en stund på jakt

• Like 2

LordM8YT skrev (13 minutter siden):

Nye slipp nå? Eller er det ventet no?

Du ser vel ingen oppdateringer her inne? Ikke vits i å mase opptil flere ganger daglig. Det kommer når det kommer, og folk er flinke til å linke til det her inne.

Edited by Mala
  • Like 3