Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

4 hours ago, newman221 said:

Det er en konsoll, ikke kona di. Skjønner at du hadde vært skeptisk til norges helsevesen om du sendte kona di til fastlegen, og senere på ettermiddagen kom en random kvinne i retur. 

Nja... kanskje jeg burde sende kona til legen ;)

  • Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 minutes ago, bjorne83 said:

Rart. jeg bestilte 06.30 ca å enda ikke fått noe. Driver de lotto de å:( krysser fingrer for at det kommer om ikke idag så tidlig i neste uke.

Bestilte til butikk, kan ha noe med det å gjøre. Geografi er vel også en del av det. Bestilte 0720 selv

Endret av EdDar
Lenke til kommentar
SpaceLemon skrev (1 time siden):

I tilfelle dette er nyttig info for noen andre så bestilte jeg PS5 med disk drev fra Dustin 25. September 2020. Den ble levert i dag.

Og til meg gir dem ingenting. Bestilte 19 nov i fjor.

Endret av LordM8YT
Feil dato
Lenke til kommentar
16 minutes ago, Eren said:

Hei jeg lurer bare på at når vi har forhåndsbestilt en Playstation 5 fra CDON blir det sånt når de som jobber med CDON sender de den 30/7 til alle som har bestilt den i juli.

Nope, de forventer en levering rundt den tid. Kan går fortere eller ta lenger tid, umulig å si med sikkerhet. Forhåpentligvis har de nok til alle, ellers kan du bli sittende på vent eller få ordren kansellert. Lykke til 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hypetraxx skrev (19 timer siden):

Nope, de forventer en levering rundt den tid. Kan går fortere eller ta lenger tid, umulig å si med sikkerhet. Forhåpentligvis har de nok til alle, ellers kan du bli sittende på vent eller få ordren kansellert. Lykke til 👍

Jeg bestilte en PS5 fra CDON den 6 juli så er det en sjanse at jeg kanskje får den i måneden her.

Lenke til kommentar
18 minutes ago, Eren said:

Jeg bestilte en PS5 fra CDON den 6 juli så er det en sjanse at jeg kanskje får den i måneden her.

Alltids en sjanse ja, umulig å svare på. De sier de venter levering med digitale ps5 i uke 32, kan komme før eller senere. Disk versjonen pleier de få oftere inn, fremdeles umulig å si når. Må bare vente og se, ingen kan garantere eller si når før du mottar sendingsbekreftelse selv på mail og den er på vei til deg 👍

Lenke til kommentar
Hypetraxx skrev (52 minutter siden):

Alltids en sjanse ja, umulig å svare på. De sier de venter levering med digitale ps5 i uke 32, kan komme før eller senere. Disk versjonen pleier de få oftere inn, fremdeles umulig å si når. Må bare vente og se, ingen kan garantere eller si når før du mottar sendingsbekreftelse selv på mail og den er på vei til deg 👍

Men er det også sånn at de har nok PS5 de som har bestilt seg en.?

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...