Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
7 minutes ago, bjorne83 said:

Stusser over at de fremdeles har åpent salg. Var inne 06.30 idag å da var det allerede åpnet for salg. Å enda er det åpent. Et stort parti de har fått inn.?

 Skulle tro de 20+ ble solgt ut på minutter????

Kanskje en sammenheng mellom stort parti pluss at de mest ivirige tilhengerne har fått seg en ps5 nå. Coop var veldig flink sist gang de solgte i hvertfall. Alle som fikk bestilt fikk den innen 1 uke.

Også sett tendenser i det siste. Power som fortsatt hadde 50+ konsoller igjen etter 1 uke(måtte trekke nye vinnere) og cdon som var ute for forhåndsbestilling i noen dager.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Leselunden skrev (6 minutter siden):

Kanskje en sammenheng mellom stort parti pluss at de mest ivirige tilhengerne har fått seg en ps5 nå. Coop var veldig flink sist gang de solgte i hvertfall. Alle som fikk bestilt fikk den innen 1 uke.

Også sett tendenser i det siste. Power som fortsatt hadde 50+ konsoller igjen etter 1 uke(måtte trekke nye vinnere) og cdon som var ute for forhåndsbestilling i noen dager.

Godt jeg fikk bestilt 06.30. Fått ordrebekreftelsen. Satser på rask levering. Så får jeg heller bite i det sure eple å betale de 1000 mer. Har sendt mail til coop og klaget på pris. Håper de hører på kundene. La også inn info om at power sendte med 1 ekstra kontroller for bare 1kr da de hadde trekning sist. ;)

Edit: de hører ikke på kundene, fikk bare til svar at det var prisen de hadde valgt å legge seg på. Så de flår kundene ganske kraftig:(

Endret av bjorne83
  • Liker 1
Lenke til kommentar
gocola skrev (1 time siden):

Vært ute i over 1 time uten at ps5 er utsolgt. Ser ut som prisen på Finn har falt så mye ned scalperne heller ikke er villig til å kjøpe for 7k. 

Tror vi bare er et par månder unna at det blir lett tilgjengelig. Virker ikke som mangel på PS5 ut 2021 gjelder for Norge i hvertfall.

Ja interessant å se, var over 18 medlemmer online når jeg postet den ut og en time senere ingen hadde bestilt ser det ut som. Forstår det godt. Det store hypet er nok over. Når folk som faktisk skal bruke maskinen selv skal kjøpe så er den ikke så ekstremt populær alikevel hehe. 
 

Med tanke på dette  lotteriet ang hvilke vifte man får, samtidig er vel ikke Coop akkurat kjent for god kundeservice heller. Velger heller å kjøpe fra butikker med god kundeservice til riktig pris, så man får returlapp og hevet kjøpet hvis man får nidec vifta med på kjøpet. 
 

Endret av raym123
Lenke til kommentar
3 minutes ago, raym123 said:

Ja interessant å se, var over 18 medlemmer online når jeg postet den ut og en time senere ingen hadde bestilt ser det ut som. Forstår det godt. Det store hypet er nok over. Når folk som faktisk skal bruke maskinen selv skal kjøpe så er den ikke så ekstremt populær alikevel hehe. 
 

Med tanke på dette  lotteriet ang hvilke vifte man får, samtidig er vel ikke Coop akkurat kjent for god kundeservice heller. Velger heller å kjøpe fra butikker med god kundeservice til riktig pris, så man får returlapp og hevet kjøpet hvis man får nidec vifta med på kjøpet. 

Sannsynligvis fordi alle hater skalper her.  

 
 
 
 
 
 

image.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
raym123 skrev (1 minutt siden):

Ja interessant å se, var over 18 medlemmer online når jeg postet den ut og en time senere ingen hadde bestilt ser det ut som. Forstår det godt. Det store hypet er nok over.. 

Jeg er kjempe hyped. Men den extra tusen lappen synes jeg er usexy. 
venter heller å se om cdon bestillingen min går igjennom eller prøver lykken på raffles til vanlig pris enn at Coop skal få mer. 

Lenke til kommentar
TP_Mcduck skrev (2 minutter siden):

Jeg er kjempe hyped. Men den extra tusen lappen synes jeg er usexy. 
venter heller å se om cdon bestillingen min går igjennom eller prøver lykken på raffles til vanlig pris enn at Coop skal få mer. 

Det gjør den helt sikkert, når jeg bestilte digital i mars sto det også forhåndsbestilling, den kom vel bare en uke etterpå! Men var raskt ute og fikk bestilt samtidig som noen tipset her. 

Det som frister med obsen er å bestille også benytte seg av angreretten hvis dem ikke justerer til riktig pris. Da blir det en brukt maskin i retur istede 😂 i vente på cdon. Men man får vel holde seg for god til sånt, og jeg tipper dem uansett nekter å Betale tilbake noe og velger vel heller å la deg benytte deg av angreretten.
 

 

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...