Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Var heldig her også ser det ut til. Kvittering tikket inn. Maskin og ekstra kontroller. Betalt med vipps.

Tusen hjertelig takk for tipset!

Noen som har bestilt tidligere fra Elkjøp som vet når de blir sendt ut? Står at levering er i dag, men det er ikke antydning til noe info om at den er sendt ennå. 

Tror jeg ville fulgt nøye med på netonnet videre utover formiddagen og ettermiddagen. Godt mulig de kjører små slipp flere ganger slik som forrige gang. 

• Like 1

Skal poste hvis det dukker opp i distillen her. Skulle til å gjøre det i sted, men noen kom meg i forkjøpet 🙂 

• Innsiktsfullt 1

Fortsatt ikke fått noe sendingsbekreftelse av elkjøp og den skulle ifølge dem bli levert idag. Hvorfor er de så stille?

Zork- skrev (7 minutter siden):

Fortsatt ikke fått noe sendingsbekreftelse av elkjøp og den skulle ifølge dem bli levert idag. Hvorfor er de så stille?

Godt spørsmål. Begynner å lure litt på om når vi får maskinen. Jeg kan vel ikke helt ærlig si at at jeg tror den kommer i dag. 

11 minutes ago, Vilhaps5 said:

Noen som har fått sendingsbekreftelse fra NetOnNet på dagens slipp? 

Tror nok det er litt tidlig enda. Min står med ordrestatus: Mottatt. Regner vel med at det ikke skjer noen oppdateringer der før tidligst i slutten av dagen, men. Who knows! :)

• Like 1

Litraphy skrev (10 minutter siden):

Godt spørsmål. Begynner å lure litt på om når vi får maskinen. Jeg kan vel ikke helt ærlig si at at jeg tror den kommer i dag. 

Nei, tviler selv på at den kommer idag. Man får heller ikke kontaktet dem på telefon eller chat siden de har "stor pågang". Skjønner at det er liten beholdning av PS5 og sikkert mye pågang, men de kunne ihvertfall gitt noe mer informasjon. Akkurat nå forstår jeg ikke hva som skjer.

Zork- skrev (1 minutt siden):

Nei, tviler selv på at den kommer idag. Man får heller ikke kontaktet dem på telefon eller chat siden de har "stor pågang". Skjønner at det er liten beholdning av PS5 og sikkert mye pågang, men de kunne ihvertfall gitt noe mer informasjon. Akkurat nå forstår jeg ikke hva som skjer.

Nå skal jo sant sies at meldingen vi fikk om at ordren leveres i dag er vel nærmest å betegne som en bekreftelse på at denne dagen er etter avtale. Så det ville vært dårlig service hvis de ikke overholder den avtalen. Hvis det var snakk om usikkerheter til leveringstid og dato burde det i så fall vært en estimert dato, eventuelt antatt levert. 

Jeg bestilte PS5 fra CDON 7 juni den dagen det var så sykt mange tilgjengelig med forventet levering 30 juni. Fikk endelig melding om at den var på vei til meg, så da bør det være flere som får PS5 snart. 

• Heart 1