Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zork- skrev (7 minutter siden):

Fortsatt ikke fått noe sendingsbekreftelse av elkjøp og den skulle ifølge dem bli levert idag. Hvorfor er de så stille?

Godt spørsmål. Begynner å lure litt på om når vi får maskinen. Jeg kan vel ikke helt ærlig si at at jeg tror den kommer i dag. 

Lenke til kommentar
11 minutes ago, Vilhaps5 said:

Noen som har fått sendingsbekreftelse fra NetOnNet på dagens slipp? 

Tror nok det er litt tidlig enda. Min står med ordrestatus: Mottatt. Regner vel med at det ikke skjer noen oppdateringer der før tidligst i slutten av dagen, men. Who knows! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Litraphy skrev (10 minutter siden):

Godt spørsmål. Begynner å lure litt på om når vi får maskinen. Jeg kan vel ikke helt ærlig si at at jeg tror den kommer i dag. 

Nei, tviler selv på at den kommer idag. Man får heller ikke kontaktet dem på telefon eller chat siden de har "stor pågang". Skjønner at det er liten beholdning av PS5 og sikkert mye pågang, men de kunne ihvertfall gitt noe mer informasjon. Akkurat nå forstår jeg ikke hva som skjer.

 

Lenke til kommentar
Zork- skrev (1 minutt siden):

Nei, tviler selv på at den kommer idag. Man får heller ikke kontaktet dem på telefon eller chat siden de har "stor pågang". Skjønner at det er liten beholdning av PS5 og sikkert mye pågang, men de kunne ihvertfall gitt noe mer informasjon. Akkurat nå forstår jeg ikke hva som skjer.

 

Nå skal jo sant sies at meldingen vi fikk om at ordren leveres i dag er vel nærmest å betegne som en bekreftelse på at denne dagen er etter avtale. Så det ville vært dårlig service hvis de ikke overholder den avtalen. Hvis det var snakk om usikkerheter til leveringstid og dato burde det i så fall vært en estimert dato, eventuelt antatt levert. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...