Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Jakoozie skrev (17 minutter siden):

Sikkert fin oppsummering det der Bikram. Virker ikke som de følger rekkefølgen helt slavisk da, fikk selv bekreftelse 1446 den 07. juni og min er ikke sendt ennå. 

Men mistenker at dette kan ha med at jeg valgte fakturabetaling. Er det noen av dere som bestilte 7. eller 8. juni og som har fått beskjed om at maskinen er sendt, som valgte faktura som betalingsmiddel? 

Valgte faktura og min ble også sendt i går. Ordrenummer 8007xx33

1 minute ago, Charmanderiano said:

Selected invoice and mine was also sent yesterday. Order number 8007xx33

8007xxxx er selvfølgelig eldre enn 8002xxxx, som ble gjort tirsdag morgen da du bestilte?

Tviler på ordre nummer har noe å si. 

Jeg var lynraskt ute den 27.05, men flere andre har mottatt sin digital edition. 

Surt å se andre får disk tilsendt på en batch som kommer etter, mens flere av oss venter fremdeles på vår digital. 

jattajattajatta skrev (1 time siden):

Hva var ordrenummeret ditt (maskér så mange siffer du er komfortabel med)?

<fjernet>

Mod-melding: jeg fjernet ordrenummeret. Det er antakelig ingen god idé å ha liggende, og vedkommende som spurte har allerede fått svar på det de lurte på i denne sammenheng.

Edited by henrikwl
Fjerning av potensielt sensitive opplysninger

Kristoffer__ skrev (26 minutter siden):

Noen som fikk med seg netonnet? Følte det fløy før jeg fikk laggt i handlekurven...

I dag? Var det digital eller disc?

Edited by Pedersen33

Fikk lagt inn kjøp av en PS5 Disk versjon på NetonNet nå før de forsvant alt for fort. Ikke fått noen ordrebekreftelse enda på e-post og finner heller ikke ordren på Min Side på NetonNet, men regner med det blir oppdatert snart.

• Like 1