Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det som er rart er at hvis dette er en feil så har de brukt merkelig lang tid på å fikse det. Altså det er jo en enkel sak å ta ned produktet, og de må jo ha fått det med seg siden det sikkert er ekstremt mange som bestiller. Hvis ikke sover de virkelig i timen. 

Det beste scenarioet er at de har fått inn et stort parti og/eller etterspørselen har roet seg litt så det ikke så sykt mange som har bestilt ennå. 

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Jakoozie skrev (1 minutt siden):

Men det som er rart er at hvis dette er en feil så har de brukt merkelig lang tid på å fikse det. Altså det er jo en enkel sak å ta ned produktet, og de må jo ha fått det med seg en eventuell feil siden det sikkert er ekstremt mange som bestiller. Hvis ikke sover de virkelig i timen. 

CDON har folk fra både norge og sverige som sitter å følger med, hadde vært veldig rart om dette var en "feil i systemet". Skal ikke juble for tidlig, men tror dem bare fikk inn veldig mange ps5'er denne gangen.

Lenke til kommentar
Underkiller skrev (4 minutter siden):

Tror du ikke skal juble for tidlig, virker for godt til å være sant at folk nå i 19-20 tiden enda kan bestille, tror det er en bug på siden dessverre

Ja, jeg tror du har rett. Jeg blir ikke veldig skuffa om det viser seg å være en feil. Men flere her gleder seg nok noen hakk mer enn meg, og jeg håper for dere at jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Jakoozie skrev (2 minutter siden):

Men det som er rart er at hvis dette er en feil så har de brukt merkelig lang tid på å fikse det. Altså det er jo en enkel sak å ta ned produktet, og de må jo ha fått det med seg en eventuell feil siden det sikkert er ekstremt mange som bestiller. Hvis ikke sover de virkelig i timen. 

Skjedde jo samme på Elkjøp med et skjermkort. Var en 3080-drop man skulle trodd kom til å gå ut av lageret etter 5 minutter men den satt på siden i 10 timer. Er mulig at netbutikker ikke helt følger med i timen. 

Var veldig mange ordre som ble kansellert da.

Endret av Adam313
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Adam313 skrev (1 minutt siden):

Skjedde jo samme på Elkjøp med et skjermkort. Var en 3080-drop man skulle trodd kom til å gå ut av lageret etter 5 minutter men den satt på siden i 10 timer. Er mulig at netbutikker ikke helt følger med i timen. 

Var veldig mange ordre som ble kansellert da.

Men da snakker vi om Elkjøp 😂

Lenke til kommentar
Runar Bu Karlsen skrev (6 timer siden):

Har ikke fått noen oppdatering. Sitter spent her selv 😅

 

CoolYeti skrev (6 timer siden):

Noen som har fått noen oppdatering på obs bestillinger som var når på fredag?
Gjelder vell å ha litt is i magen ettersom de opererer litt tregere enn andre nettbutikker hvis jeg har skjønt rett, men sitter nå her å venter i spenning :D 

 

Estimert levert: 2021-06-08 :)

Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner skrev (5 minutter siden):

Det som diskuteres er at det fortsatt ligger med "bestill"-knapp selv om den ikke er på lager?

Ingen som vet. Kan være feil i systemet, kan også være at dem fikk inn et stort parti med ps5. Man må bruke personnummer for å betale, så regner med at bestillingene går tregere av den grunn.

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...