Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Taurjus skrev (1 time siden):

Hei folkens, har fulgt med på tråden her siden like etter forrige CDon slipp. 

Vil bare melde fra om at jeg hoppa på en mulighet som varer i ca 25 min til(!) fra GearMall, med flash-tilbud på ps5 disc-versjon. 

Ble jeg lurt så får det være (brukte kredittkortet), prisen er too good to be true. Annonsen dukket plutselig opp på Instagram.

 

Sjekk det ut selv, om noen er interessert (se screenshot) 

:)

IMG_20210531_121156.jpg

Jeg har sjekka opp litt nå og jeg undrer meg litt over hvordan du kunne bite på denne? Det er fullt av stavefeil på siden, det er et sammensurium av norsk og engelsk (du kan eksempelvis "lagre" hele 300 euro på dette tilbudet, så selve innholdet er oversatt med google translate eller lignende tjeneste fra "save". Jeg klikka meg gjennom bestillingsprosessen og sjekka kildekode på siden og det finnes ingenting som blir sendt ut av siden annet enn kredittkort opplysningene, inkl kortnr og cvv koden, så her MÅ du sperre kortet asap, tipper det allerede er tømt. 

Bestillingsskjemaet fortalte meg så vennlig at basert på min adresse så var jeg godkjent for gratis frakt, dette var uten å ha skrevet noen ting som helst inn i skjemaet. 

  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Taurjus skrev (2 timer siden):

Hei folkens, har fulgt med på tråden her siden like etter forrige CDon slipp. 

Vil bare melde fra om at jeg hoppa på en mulighet som varer i ca 25 min til(!) fra GearMall, med flash-tilbud på ps5 disc-versjon. 

Ble jeg lurt så får det være (brukte kredittkortet), prisen er too good to be true. Annonsen dukket plutselig opp på Instagram.

 

Sjekk det ut selv, om noen er interessert (se screenshot) 

:)

Domenet gearmall.co.uk ble registrert 5. mai 2021... lykke til med å få tilbake pengene - ikke sikkert banken er så velvillig når du med åpne øyne går inn i en så åpenbar scam.

Endret av Uderzo
fjernet bilde i fra sitat
Lenke til kommentar
JC81 skrev (6 minutter siden):

Domenet gearmall.co.uk ble registrert 5. mai 2021... lykke til med å få tilbake pengene - ikke sikkert banken er så velvillig når du med åpne øyne går inn i en så åpenbar scam.

 

Selve siden som "kampanjen" ligger på, ps.gmsolution.uk ble opprettet 29. Mai, tipper disse sidene forsvinner ila dagen eller nærmeste dager. 

Lenke til kommentar

Dersom det er noen som har fått to leveranser av PS5 fra feks komplett/dustin og cdon så kjøper jeg gjerne den ene 🤠

I mellomtiden så har jeg nå offisielt begynt å følge denne tråden.  Håper vi har litt flaks i de kommende ukene, og en ny leveranse blir tilgjengelig.

Skulle egentlig vente til det ble flere exclusives på PS5 før jeg kjøpte, men Ratchet and Clank (memberberries) er nok for meg.

Endret av Andre3K
Lenke til kommentar
1 hour ago, Raynee said:

Jeg har sjekka opp litt nå og jeg undrer meg litt over hvordan du kunne bite på denne? Det er fullt av stavefeil på siden, det er et sammensurium av norsk og engelsk (du kan eksempelvis "lagre" hele 300 euro på dette tilbudet, så selve innholdet er oversatt med google translate eller lignende tjeneste fra "save". Jeg klikka meg gjennom bestillingsprosessen og sjekka kildekode på siden og det finnes ingenting som blir sendt ut av siden annet enn kredittkort opplysningene, inkl kortnr og cvv koden, så her MÅ du sperre kortet asap, tipper det allerede er tømt. 

Bestillingsskjemaet fortalte meg så vennlig at basert på min adresse så var jeg godkjent for gratis frakt, dette var uten å ha skrevet noen ting som helst inn i skjemaet. 

 

10FD5255-BC84-47B6-9ACD-CE9A2604A9B3.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Wickerstein skrev (4 timer siden):

Dere som bestilte fra CDON 27. mai - noen som har fått melding om pakken er under transport? Min ligger fremdeles "Klar til å sendes, transport booket hos postnord". Blir litt som en unge dagen før julaften... ting kan ikke gå RASKT NOK!!! :D 

Hvis vi får maskin like raskt som de forrige som bestilte disk versjon, vil vi kunne hente i butikk onsdag eller torsdag denne uken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg logger på CDON der står forsendelse som "sendt". Fikk faktura på e-post med forfall 13.06.2021, tror ikke de sender faktura før de sender ut varen. 

Men i PostNord App står det at de har mottatt sendingsinformasjon fra avsender og venter på selve forsendelsen.

Håper det er PN's app som er dårlig oppdatert.

Ha bestilt Phillips Airfryer og PS VR på CDON tidligere men ventet ikke like spent så husker ikke hvor lang tid det tok.

Må ha denne konsollen snart!!!!! Abstinensene er fryktelige!

scared spongebob GIF

Lenke til kommentar
tyrtrond skrev (9 minutter siden):

Jeg logger på CDON der står forsendelse som "sendt". Fikk faktura på e-post med forfall 13.06.2021, tror ikke de sender faktura før de sender ut varen. 

Men i PostNord App står det at de har mottatt sendingsinformasjon fra avsender og venter på selve forsendelsen.

Håper det er PN's app som er dårlig oppdatert.

Ha bestilt Phillips Airfryer og PS VR på CDON tidligere men ventet ikke like spent så husker ikke hvor lang tid det tok.

Må ha denne konsollen snart!!!!! Abstinensene er fryktelige!

scared spongebob GIF

Samme her - stressnivået nærmer seg 11...

 go to 11 spinal tap GIF

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...