Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Jonnassen skrev (55 minutter siden):

Spør i Kundeservice. Det er ikke helt tydelig i siden om du måtte være medlem før du registrerer deg til konkurransen. 

Du melder deg inn ved å delta. Så det er likegyldig om du var registrert fra før eller ikke. 
Har registrert meg, og fikk "velkomstmail" selv om jeg allerede var medlem.

• Like 1

Just now, Underkiller said:

får man ikke bekreftelse på email at man er registrert? Jeg fikk verken bekreftelse på at jeg var med, eller at jeg ikke vant sist gang

kontaktet kundeservice tidligere idag, de sa at det er ingen bekreftelse

• Like 3

Dere som fikk kjøpe fra Obs forrige gang, og valgte levering til butikk. Fikk bestillingen ny status når den ble sendt fra lager, eller står det InProgress til den er i butikken/utlevert?

Dragen skrev (1 time siden):

Dere som fikk kjøpe fra Obs forrige gang, og valgte levering til butikk. Fikk bestillingen ny status når den ble sendt fra lager, eller står det InProgress til den er i butikken/utlevert?

Mener å huske at det kom beskjed når den ble sendt fra lager

Hjelper ikke å følge denne gruppen med e-post varsling.

All e-post bolker seg sammen og blir sendt på natten etterskuddsvis, trudde meningen var at dette skulle informeres med en gang.

Nå kommer jeg alltid for sent for å  skaffe ungene denne lekestasjonen

diskusjon2.JPG.378eb7de99bf474f2ed66adc146a7fcc.JPG

paboee skrev (2 minutter siden):

All e-post bolker seg sammen og blir sendt på natten etterskuddsvis, trudde meningen var at dette skulle informeres med en gang.

Jeg har ingen problemer med dette. Får varsel med en gang det kommer noe her i forumet..

• Like 1

kersva skrev (27 minutter siden):

Jeg har ingen problemer med dette. Får varsel med en gang det kommer noe her i forumet..

Same. Bruker Gmail-appen, så får varsel umiddelbart.

paboee skrev (32 minutter siden):

6:34, 5:34, 3:34. Ser ut som de hentes en gang i timen. 

Ja, nesten, noen avstikkere, men alle disse var fra dagtid dagen før, når det ble diskutert Coop & Power slipp.

Gudene må vite hva som gjør dette. Bruker en yahoo e-post på privaten, og aldri sett denne typen forsinkelse før.

22 minutes ago, paboee said:

Ja, nesten, noen avstikkere, men alle disse var fra dagtid dagen før, når det ble diskutert Coop & Power slipp.

Gudene må vite hva som gjør dette. Bruker en yahoo e-post på privaten, og aldri sett denne typen forsinkelse før.

Oi - Har du Myspace-side også? 😛 - men forsøk å send det til en annen konto, har ikke slike problemer her.

paboee skrev (3 timer siden):

Sjekk settings på følg-knappen øverst på sida. Det er flere valg der for om den skal samle opp eller sende melding med en gang:

image.png.bf88d6197c98b3acda421001dfb42de9.png

• Like 1

Noen som vet om man må bestille levering eller om man eventuelt kan bestille "klikk og hent" om man vinner ps5 igjennom Power sin trekning? (også evt. hvor lang tid det tar)

Tror alle hadde satt pris på om folk som allerede har fått seg en PS5, hadde unngått å melde seg på. Mange her som fortsatt ikke har fått en PS5 enda :) 

• Like 3

3 innlegg er fjernet grunnet OT. Vær snille og greie med hverandre :)
Dette innlegget skal ikke kommenteres.

Hadde vært interessant å vite oddsen for å bli trukket ut i Power raffle. Hvor stor forhåpninger kan man liksom ha? Hvor mange paller har de fått inn og hvor mange er interessert? Er det noen fra Power her som kan gi meg svar?

PS5 TO THE PEOPLE!

• Heart 1