Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Registrerer at det er god kok på Finn.no etter at batchen fra Elkjøp har gått ut til de heldige. Ingen rent få maskiner som er lagt ut bare i dag som stammer fra siste loddtrekning hos Elkjøp. 

JC81 skrev (2 minutter siden):

Registrerer at det er god kok på Finn.no etter at batchen fra Elkjøp har gått ut til de heldige. Ingen rent få maskiner som er lagt ut bare i dag som stammer fra siste loddtrekning hos Elkjøp. 

Ah det føles så urettferdig. Men sånn er livet. 

Jeg får bare fortsette å krysse fingrene å følge godt med på fremtidige konkurranser. 

• Like 1

Det eneste håpet er jo at markedet hvor man selger den til ågerpris blir mettet slik at oppkjøperne går lei...

JC81 skrev (4 timer siden):

Har mistet troen på lotteriene til elkjøp og power pågrunn av dette, større kjangs for å få med å følge med andre nettbutikker, har vært med 4 ganger uten å vinne

@Knubo

kommer nok ikke til å skje så lenge det er mangel på konsoller, om 2-3 år kanskje

Edited by Mechablast

6 minutes ago, Charmanderiano said:

Fikk sikra meg jeg også :) men litt kjipt at de skal selge for 1000kr mer enn andre butikker.

Helt enig, desverre problem med skalpere som klarer å pushe butikker til å selge høyere. Kjøper ps5 når jeg får tak i så det går til ordentlige personer som har ventet og ikke fått tak i. 
Vært heldig nå denne uken, en til min onkel som har vært ganske snurt på komplett i lang tid og nå en kompis av min bror. 

Kommer til å legge ut senere på forumet her også når jeg får tak i en til ved senere anledning. ☺️

Ser dato på komplett har gått fra 31 desember til 3 juli for en digital versjon så stemmer den så skal en på forumet få kjøpe den. 

Takk, med siste dagers utvikling dukker Komplett-spøkelset opp igjen: Kan noen bekrefte nylig fremdrift der eller har de falt i unåde hos Sony?

Charmanderiano skrev (1 time siden):

Fikk sikra meg jeg også :) men litt kjipt at de skal selge for 1000kr mer enn andre butikker.

Har OBS blitt en scalpers group?

Er fornøyd med Postnord, men med en ordre så viktig som dette så kjører jeg den halvtimen det tar å kjøre til OBS.

Northkoreanhaircut skrev (4 minutter siden):

Raskest med mypack? Noen som har erfaring?

Sist runde varierte det sykt alt etter.