Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

B82 skrev (34 minutter siden):

Her er svaret jeg plutselig fikk fra kundeservice hos PostNord:

image.png.60b54e52d318c59bf9cfc12e3ae35ddd.png

Hmmm...føler meg ikke sikker på at ting kommer frem før jeg faktisk har boksen i hendene kjenner jeg. 

Lofthus1 skrev (16 minutter siden):

Ser ut som jeg rekker å få ps5 til bursdag i morgen 😊

Screenshot_20210504-090044_Email.jpg

Ser ut som det skjer noe med min ihvertfall 👍

Screenshot_20210504_091908_com.android.gallery3d.jpg

• Like 1

Ringte PostNord for å høre hva som hadde skjedd med pakken min som egentlig skulle leveres igår, sykt hyggelig kar som sa at de driver med å flytte lageret/terminalen og systemer slik at varer kommer til å bli forsinket da de ligger i konteinere i flytteprosessen. Tippet at jeg skulle få min levert på Torsdag, kanskje Fredag, og jeg bor i Oslo området. Tenker dette er helt greit, og tror at alle kommer til å få PS5ene sine til syvende og sist :) 

Guest

Jeg bestilte min PS5 torsdag morgen (ca. kl 0630), fikk sendingsbekreftelse i går kveld og har nå fått beskjed fra PostNord at den er lastet på bil og kommer i dag. Super gruppe dette som varsler andre om mulighet for å kjøpe, så takk for delinger.

Til alle som poster oppdateringer om pakker på vei; vær forsiktig med å poste detaljer om ordernr, sporingsnummer, navn adresse og område med mer; Med nok av disse detaljene kan uærlige folk klare å lure til seg pakker 

• Like 3

Feilhode skrev (1 time siden):

Ringte PostNord for å høre hva som hadde skjedd med pakken min som egentlig skulle leveres igår, sykt hyggelig kar som sa at de driver med å flytte lageret/terminalen og systemer slik at varer kommer til å bli forsinket da de ligger i konteinere i flytteprosessen. Tippet at jeg skulle få min levert på Torsdag, kanskje Fredag, og jeg bor i Oslo området. Tenker dette er helt greit, og tror at alle kommer til å få PS5ene sine til syvende og sist :) 

Om dette faktisk er tilfellet, at de plukker opp gods, gir leveringsdato, kun for å så FLYTTE lageret sitt mens alle varene bare ligger og venter, uten å gi beskjed til kundene det gjelder. Ja da har post nord virkelig nådd nytt lavmål av profesjonalitet. Jeg er nesten imponert over hvor dårlig det går an å være...

Edited by Finalcell
  • Like 1

1 hour ago, Feilhode said:

Fikk samme beskjed. 

3887839D-1DEF-4E77-8570-0C408A21010F.jpeg

Til info for dere som har bestilt hos komplett. Fikk plutselig sendingsbekreftelse fra komplett bestilt tidlig juni i fjor. Den ble netopp oppdatert til levering en gang i juli og nå fikk jeg sendingsbekreftelse 😁 good times 

• Like 1

Jelleper skrev (12 minutter siden):

Til info for dere som har bestilt hos komplett. Fikk plutselig sendingsbekreftelse fra komplett bestilt tidlig juni i fjor. Den ble netopp oppdatert til levering en gang i juli og nå fikk jeg sendingsbekreftelse 😁 good times 

gratulerer nesten 1 år etterpå haha

• Heart 1

Jelleper skrev (15 minutter siden):

Bestilte 7 juni, har ikke hørt noe 😕